دوشنبه 2 مهر 1403

آخرین حضور اسطوره پرتغالی در یورو / واکنش رونالدو به دعوت شدن به تیم ملی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین حضور اسطوره پرتغالی در یورو / واکنش رونالدو به دعوت شدن به تیم ملی (عکس)

کریستیانو رونالدو بعد از دعوت شدن به تیم ملی پرتغال برای شرکت در یورو 2024 با یک استوری اینستاگرامی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، فهرست دعوت‌شده‌ها به تیم ملی برای شرکت در یورو 2024 را اعلام کرد و نام کریستیانو رونالدو، ستاره 39 ساله النصر، در این فهرست به چشم می‌خورد.

بنابراین شکی باقی نمانده که رونالدو در یورو شرکت می‌کند. او به این ترتیب ششمین دوره حضور در یورو را پشت سر خواهد گذاشت و از این لحاظ رکوردشکن خواهد بود.

پیش از این رونالدو رکورد بیشترین حضور در یورو را با ایکر کاسیاس، هم‌بازی سابقش در رئال مادرید، مشترک بود. این دو سابقه حضور در پنج دوره یورو را داشتند. رونالدو با تیم ملی پرتغال و کاسیاس با تیمی ملی اسپانیا.

رونالدو حالا کاسیاس را پشت سر گذاشته و در آلمان برای ششمین بار در یورو شرکت می‌کند. اولین دوره حضور کریستیانو در یورو به سال 2004 برمی‌گردد. زمانی که این رقابتها در خاک پرتغال برگزار می‌شد ولی سلسائو در فینال به یونان باخت تا دست رونالدو از جام کوتاه بماند.

رونالدو دوازده سال بعد بالاخره به رویایش رسید و با تیم ملی پرتغال یورو را فتح کرد. امسال بدون شک آخرین دوره حضور این اسطوره پرتغالی در یورو را شاهد خواهیم بود چرا که در دوره بعدی او 43 ساله خواهد بود. کریستیانو با وجود پا به سن گذاشتن در فصل جاری با پیراهن النصر درخشان ظاهر شده و در همه رقابتها در 42 مسابقه 42 گل زده است.

آخرین حضور اسطوره پرتغالی در یورو / واکنش رونالدو به دعوت شدن به تیم ملی (عکس) 2