یک‌شنبه 1 مهر 1403

آخرین شلیک اسنایپر در برنابئو + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آخرین شلیک اسنایپر در برنابئو + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تونی کروس فوتبالیست آلمانی تیم رئال مادرید که به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال به شمار می‌رود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. کروس به پاس‌های دقیق، سانترهای مفید، شوت‌های از راه دور و مهارت‌های تهاجمی معروف است که به همین دلیل به او لقب مهندس و اسنایپر داده شده است. کروس در رئال مادرید شانزده جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تونی کروس فوتبالیست آلمانی تیم رئال مادرید که به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال به شمار می‌رود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کروس به پاس‌های دقیق، سانترهای مفید، شوت‌های از راه دور و مهارت‌های تهاجمی معروف است که به همین دلیل به او لقب مهندس و اسنایپر داده شده است.

کروس در رئال مادرید شانزده جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که سه مورد از آن‌ها را متوالی از سال‌های 2016 تا 2018 به دست آورد و هر بار در تیم منتخب این رقابت‌ها انتخاب شد.

تونی کروس شب گذشته با تمامی جام‌هایی که در رئال مادرید کسب کرده است در کنار فلورنتینو پرز عکس یادگاری گرفت.

هافبک خلاق رئالی‌ها در سال 2014 با انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. او در کنار کریستیانو رونالدو تنها بازیکنان تاریخ هستند، که در دو تیم مختلف قهرمان 5 دوره لیگ قهرمانان اروپا می‌شوند. تونی کروس آخرین بازی اش را برای رئال مادرید مقابل رئال بتیس انجام داد. وی بعد از جام ملت های 2024 اروپا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

بازی رئال مادرید در برابر رئال بتیس آخرین بازی تونی در استادیوم سانتیاگو برنابئو و دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر دورتموند در تاریخ 12 خرداد 1403 آخرین بازی او با لباس رئال مادرید خواهد بود.

این هافبک آلمانی 10 سال برای مادریدی‌ها بازی کرد و در این مدت به قدری درخشان ظاهر شد که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه کهکشانی او را به‌عنوان «یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال» توصیف کرد.

خداحافظی کروس از رئال مادرید و تونل افتخار بازیکنان

آخرین شلیک اسنایپر در برنابئو + فیلم 2
آخرین شلیک اسنایپر در برنابئو + فیلم 3
آخرین شلیک اسنایپر در برنابئو + فیلم 4