سه‌شنبه 3 مهر 1403

آخرین مبلغی که رئال برای امباپه می‌دهد مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین مبلغی که رئال برای امباپه می‌دهد مشخص شد

دیلی‌میل می‌گوید وقتی پی‌اس‌جی از رئال مادرید درخواست کرد پیشنهاد 250 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه بدهند، مدیران رئال واکنشی جز خنده مقابل پیشنهاد پاریسی‌ها نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه بعد از یک تابستان بسیار پرتنش روز شنبه در هفته دوم لیگ یک به عنوان بازیکن تعویضی برای پاری سن ژرمن وارد زمین شد و در جریان تساوی 1-1 مقابل تولوز تنها گل این تیم را به ثمر رساند.

بازگشت امباپه به تیم و حضور او در میدان نشان می‌دهد دست‌کم تا چند ماه آینده باید او را بازیکن پاری سن ژرمن دانست. گفته می‌شود پی‌اس‌جی پیشنهادی نجومی برای تمدید قرارداد به این ستاره فرانسوی ارائه داده‌اند و امیدوارند پذیرش این پیشنهاد پایان خوشی برای جنجال‌های تابستانی باشد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز در یک گزارش مدعی شد در طول تابستان مدیران پی‌اس‌جی در تلاش برای حل و فصل بحران کیلیان امباپه با مدیران رئال مادرید تماس گرفته و از آنها می‌خواهند برای به دست آوردن بازیکن مد نظرشان پیشنهادی 250 میلیون یورویی به دفتر پی‌اس‌جی ارسال کنند.

این گزارش در ادعای جنجالی‌اش می‌گوید مدیران رئال مادرید که به هیچ وجه قصد پرداخت چنین مبلغ بزرگی برای امباپه نداشتند به این درخواست پاریسی‌ها واکنشی جز خنده نشان ندادند. دیلی‌میل در ادامه می‌گوید پی‌اس‌جی همچنان سناریوی فروش امباپه به رئال مادرید در تابستان جاری را کنار نگذاشته و اگر در روزهای آینده امباپه بگوید که خواهان پیوستن به رئال است مدیران پی‌اس‌جی بار دیگر با فلورنتینو پرز تماس گرفته و خواهان ارسال پیشنهاد از طرف او خواهند شد.

اما در صورت شروع مذاکرات بین دو باشگاه، رئال مادرید ابتدا پیشنهادی 130 میلیون یورویی ارسال خواهد کرد. منابع نزدیک به فلورنتینو پرز و رئال مادرید می‌گوید رئال در نهایت حتی یک سنت بیشتر از 180 میلیون یورو به پی‌اس‌جی پیشنهاد نخواهد داد.

آخرین مبلغی که رئال برای امباپه می‌دهد مشخص شد 2
آخرین مبلغی که رئال برای امباپه می‌دهد مشخص شد 3