جمعه 14 اردیبهشت 1403

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود. سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان 1403 در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود. سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان 1403 در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد. ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد رقابتی، از 18 آبان ماه 1402 آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند. تا پایان فروردین ماه 1403، تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به بیش از 5000 نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع 46 نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه 1403 بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.