یک‌شنبه 1 مهر 1403

آدیداس اعلام کرد / تغییر نام موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ به‌خاطر کروس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آدیداس اعلام کرد / تغییر نام موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ به‌خاطر کروس

کمپانی آلمانی آدیداس نام کفش های تونی کروس که سال های متوالی در رئال و تیم ملی آلمان می پوشید را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، این برند ورزشی به افتخار تونی کروس، نام "موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ" را تغییر داد: از 11pro به آدیداس TKpro.

کروس در مورد این کفش‌های خاص گفته بود: «آنها در فوتبال به من شانس زیادی دادند و با این کفش ها افتخارات زیادی به دست آوردم. از نظر من مهمترین وسیله برای یک فوتبالیست کفش است چون آنها باید کفش هایی باشند که در آن احساس راحتی کنید. جنس و رنگش رو دوست دارم، با آن کفی و برای من مثل عشق در یک نگاه بود. این مدل را یک بار پوشیدم و دیگر از دستش ندادم.»

این عشق در نگاه اول برای تونی کروس به مدل آدیداس 11 پرو بود، کفشی که از سال 2013 بدون وقفه او را همراهی کرده است. دیشب شماره "8" در مقابل اسپانیا با همین کفش آخرین بازی خود را انجام داد. مسابقه ای برای پایام یک میراث غیرقابل محاسبه در دنیای فوتبال.

طی 10 سال گذشته، تونی با جفت چکمه‌های مورد علاقه‌اش هر چیزی را که برای بردن در فوتبال وجود دارد، به دست آورد و آنها را به "موفق‌ترین کفش‌های فوتبال تاریخ" تبدیل کرده است.

در 21 می، او اعلام کرد که در پایان فصل بازنشسته می شود تا شمارش معکوس دردناکی آغاز شود که به لطف جام ملت های اروپا طولانی تر شد.

او که در سال 2021 از تیم ملی بازنشسته شد، به اصرار یولیان ناگلزمن بازگشت، زیرا می دانست که این یک خداحافظی ایده آل برای او خواهد بود. در هر صورت مسابقات در کشورش برگزار می شود. او پنج بازی در این رقابت ها انجام داد ولی دیشب با شکست از اسپانیا فوتبالش به اتمام رسید.

آدیداس اعلام کرد / تغییر نام موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ به‌خاطر کروس 2
آدیداس اعلام کرد / تغییر نام موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ به‌خاطر کروس 3
آدیداس اعلام کرد / تغییر نام موفق‌ترین کفش فوتبال تاریخ به‌خاطر کروس 4