دوشنبه 9 مهر 1403

آرتتا: بازی با تیمی که انریکه ساخته سخت است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرتتا: بازی با تیمی که انریکه ساخته سخت است

میکل آرتتا در آستانه دیدار برابر پاری سن ژرمن از سبک بازی این تیم تحت هدایت لوئیس انریکه تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه امارات و در یک بازی بسیار حساس و تماشایی روبروی پاری سن ژرمن به میدان برود و مصمم است که بتواند اولین بردش را در این مسابقات به دست آورد.

آرتتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت مصدومان: هیچ خبر جدید مهمی نیست. عصر امروز جلسه تمرینی خواهیم داشت اما انتظار نداریم که کسی از مصدومان برگردد.

وایت و کالافیوری: این دو بازیکن رقابت جذابی برای حضور در میدان دارند و امروز شرایط آنها را بررسی خواهیم کرد.

وضعیت کالافیوری: ما روز گذشته جلسه تمرینی برگزار نکردیم. او پس از بازی کمی احساساتی شده بود. باید ببینیم که شرایطش در تمرین امروز به چه صورت خواهد بود.

بازی در خانه: همه بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند. چند سالی فرصت حضور در این مسابقات را نداشتیم. مرحله گروهی این فصل کمی متفاوت است. حریفی که باید با آن روبرو شویم مطمئنا در بالاترین سطح فوتبال اروپا قرار دارد. این فرصت بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

لوئیس انریکه: اگر بخواهم او را در یک کلمه توصیف کنم باید بگویم: صداقت. او خیلی صریح است. در چشمان شما نگاه می‌کند و همان چیزی که فکر می‌کند را مطرح می‌کند. من فکر می‌کنم که بازیکنان همیشه این موضوع را مورد تحسین قرار داده‌اند. وقتی کسی می‌تواند کاری کند که شما چنین احساسی داشته باشید یعنی توانایی زیادی دارد.

پاری سن ژرمن: آنها بسیار سرسخت هستند. این تیم در همه فازهای متفاوت بازی مسلط است. آنها اهداف مشخصی در هر بازی دارند. وقتی توپ را در اختیار دارند، به دنبال این هستند که فورا آن را پس بگیرند و حاضر به رویارویی با حریف هستند. این سبک بازی انریکه است. او هرجا که برود، همین مفهوم را در تیمش اجرا می‌کند.

غیبت دمبله: ما تازه این خبر را دریافت کردیم. نمی‌دانم که درست است یا نه اما ما برای هر ترکیب و نتیجه‌ای آماده هستیم.

ضربات شروع مجدد: هر تیمی نقاط قوت و ضعف مختص به خودش را دارد.

آرتتا: بازی با تیمی که انریکه ساخته سخت است 2