شنبه 7 مهر 1403

آرسنال فکر نمی‌کرد اینطور دبل شود (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرسنال فکر نمی‌کرد اینطور دبل شود (عکس)

جیمز جاستین، مدافع راست لسترسیتی مقابل آرسنال دبل کرد و حساب کار را به تساوی کشاند.

به گزارش ورزش سه، در یکی از مهم ترین بازی های هفته ششم لیگ برتر، مصاف آرسنال و لسترسیتی تا دقیقه 70 با تساوی 2-2 در جریان است.

با وجود آنکه آرسنال با گل های گابریل مارتینلی در دقیقه 20 و لئاندرو تروسار در دقیقه 1+45 توانست نیمه نخست را با برتری دو گله به پایان برساند اما نمایش تهاجمی شاگردان استیو کوپر در نیمه دوم، منجر به عقب نشینی ناخواسته شاگردان میکل آرتتا شد و این تیم خیلی زود در دقیقه 47 توسط جاستین جیمز یکی از دو گل را جبران کرد.

ضربه ایستگاهی از سمت راست زمین آرسنال بعد از ارسال فاکوندو بونانوت با ضربه سر جیمز جاستین جلو کشیده همراه شد و توپ بعد از برخورد با مدافع آرسنال با چاشنی خوش شانسی وارد دروازه داوید رایا شد.

یاران لستر با این گل روحیه مضاعفی گرفتند و همچنان صاحب توپ و میدان بودند تا اینکه یک بار دیگر جاستین جیمز در دقیقه 63 توانست برای آبی ها گلزنی کند و در عین ناباوری هواداران آرسنال کار به تساوی کشیده شود.

این گل جاستین اما کاملا روی هنرنمایی خودش به ثمر رسید و شانسی در آن دخیل نبود. تنها شباهت این گل به گل اول جاستین، حمله از سمت راست زمین بود. جایی که استفی اندیدی با پای چپ توپ را به محوطه جریمه آرسنال فرستاد و جاستین با حضور به موقع و ضربه والی استثنایی خود توانست توپ را دور از دستان بلند داوید رایا به زیباترین شکل ممکن راهی دروازه آرسنال کند و بازی با تساوی کشیده شود‌. جالب آنکه این سومین گل این مدافع گلزن در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بود.

آرسنال فکر نمی‌کرد اینطور دبل شود (عکس) 2
آرسنال فکر نمی‌کرد اینطور دبل شود (عکس) 3
آرسنال فکر نمی‌کرد اینطور دبل شود (عکس) 4