دوشنبه 11 تیر 1403

آرژانتین در غیاب مسی دگرگون می‌شود / تغییرات گسترده در آرژانتین: مسی تیم را به هم ریخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرژانتین در غیاب مسی دگرگون می‌شود / تغییرات گسترده در آرژانتین: مسی تیم را به هم ریخت

لیونل مسی به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار قبلی تیم ملی آرژانتین فردا مقابل پرو به میدان نمی‌رود. اما جانشین او در این بازی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که با دو پیروزی در بازی‌های ابتدایی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده فردا در سومین مسابقه در شهر میامی به مصاف پرو می‌رود.

لیونل اسکالونی به دلیل قطعی شدن صعود آرژانتین قصد دارد در بازی مقابل پرو به برخی بازیکنان نیمکت‌نشین میدان بدهد ولی یکی از تغییرات او اجباری است چرا که لئو مسی به دلیل آسیب دیدن در دیدار قبلی آلبی‌سلسته این بازی را استراحت خواهد کرد.

اما در جبهه مقابل پرو که مقابل شیلی با تساوی بدون گل متوقف شده و مقابل کانادا شکست خورده برای صعود کردن حتما باید آرژانتین را شکست بدهد و تازه باید منتظر نتیجه دیگر بازی این گروه بماند.

مساله برای اسکالونی تنها به میدان فرستادن یک نیروی جایگزین به جای لئو مسی نیست. او می‌داند هیچ بازیکنی نمی‌تواند نقش مسی را در میدان ایفا کند و در نتیجه اسکالونی به احتمال زیاد سبک بازی تیمش و مهره‌های حاضر در میدان را به کلی تغییر خواهد داد.

روزنامه اوله می‌گوید اسکالونی به احتمال زیاد مونتیل را به عنوان دفاع راست به میدان فرستاده و از نیکلاس تاگلیافیکو در دفاع چپ استفاده می‌کند چرا که مارکوس آکونیا هم مثل مسی مصدوم است. او در قلب خط دفاعی از زوج خرمان پازلا و نیکلاس اوتامندی بهره می‌گیرد، دو مدافعی که بازی‌های قبلی را روی نیمکت آغاز کردند.

انزو فرناندز که در بازی اول حضور نداشت ولی در مقابل شیلی به میدان رفت در کنار گیدو رودریگز و ازکیل پالاسیوس به میدان می‌روند. بازی کردن لائوتارو مارتینز در خط حمله قطعی است ولی مشخص نیست اسکالونی به عنوان زوج او از آنخل دی‌ماریا، الخاندرو گارناچو یا والنتین کاربونی استفاده خواهد کرد.

آرژانتین در غیاب مسی دگرگون می‌شود / تغییرات گسترده در آرژانتین: مسی تیم را به هم ریخت 2
آرژانتین در غیاب مسی دگرگون می‌شود / تغییرات گسترده در آرژانتین: مسی تیم را به هم ریخت 3
آرژانتین در غیاب مسی دگرگون می‌شود / تغییرات گسترده در آرژانتین: مسی تیم را به هم ریخت 4