پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آزادکار برنزی جهان: حضور بهترین‌ها کیفیت مسابقات جهانی را بالا بُرده بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آزادکار برنزی جهان: حضور بهترین‌ها کیفیت مسابقات جهانی را بالا بُرده بود

عارف رنجبری گفت: برای اینکه تمام کشور‌ها به دنبال کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی هستند سطح این رقابت‌ها بالاست.

عارف رنجبری پس از کسب مدال برنز وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در بلغارستان، برگزاری مسابقات را در سطحی بالا عنوان کرد و گفت: کشور‌ها در مسابقات جهانی با تمام قوا شرکت می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. خدا را شاکرم که در این دوره از مسابقات با دست خالی بازنگشتم. در کشتی دوم با بدشانسی در مصاف با رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته از فرانسه شکست خوردم که با توجه به حضور حریفم در فینال، در گروه بازنده‌ها کشتی خوبی گرفتم و همین که به مدال برنز رسیدم تا شرمنده مردم نشوم بسیار خوشحال هستم.

در وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر ژولین ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت و در این مرحله به مصاف رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته، از فرانسه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. رنجبری در این گروه با نتیجه 3 بر صفر آنجلوس کوکلاریس از یونان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 سبوحی امیرارسلان اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

رنجبری ضمن قدردانی از پدر و مادرش گفت: از رئیس فدراسیون کشتی به پاس زحمات چندین ماهه در اردو‌ها و فراهم‌آوری بهترین‌ها و نیز از محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی که مانند پدر طی شش ماه گذشته کنار ما بود و نکات لازم را به ما گوشزد می‌کرد و نیز کادر فنی که هدایت کشتی‌گیران جوان را بر عهده داشتند تشکر می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی