چهارشنبه 18 مهر 1403

آزمون: ازبکستان 12 سال پیش ما را به چالش کشید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آزمون: ازبکستان 12 سال پیش ما را به چالش کشید

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ازبکستان، اظهار کرد: بازی سختی داریم. همیشه مقابل ازبکستان بازی سختی داشتیم، اما ما به عنوان بازیکن می‌دانیم چگونه مقابل این تیم بازی کنیم. 3 امتیاز این بازی برای ما مهم است. امیدواریم بتوانیم به آن برسیم و راه‌مان را ادامه بدهیم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه در رسانه‌های داخلی گفته می‌شود این تیم در خط دفاع نقاط ضعفی دارد و ازبکستان هم در خط حمله شومورودوف را دارد، عنوان کرد: با اینکه این حرف‌ها را می‌زنند، با این خط دفاع ما و خط حمله آنها، آخرین بار که ازبکستان ما را برد، چه زمانی بود؟

او درباره رقابت نزدیک 2 تیم در سال‌های اخیر و کری خوانی برخی بازیکنان ازبکستان برای ایران، گفت: من خیلی کری خوانی را دوست دارم، اما کری خوانی خیلی منطقی، ما بازیکنان می‌دانیم مقابل ازبکستان چگونه بازی کنیم. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این جزیی از فرهنگ ایرانی ما است که همیشه به حریف احترام بگذاریم، اما آخرین باری که تیم ازبکستان ما را به چالش کشید، نزدیک به 12 سال پیش بود.

آزمون تصریح کرد: بعد از آن هیچ بردی مقابل ما نداشتند. این نشان می‌دهد می‌دانیم چگونه مقابل ازبکستان بازی کنیم. قطعا فردا با تمام قوا در زمین بدون هیچ استرسی، حاضر می‌شویم و با احترام بازی خودمان را انجام می‌دهیم.