دوشنبه 16 مهر 1403

آزمون برخط کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آزمون برخط کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نویسنده این کتاب بهزاد دانشگر است و کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» را بر اساس زندگی نوید نجات‌بخش به رشته‌ی تحریر در آورده است که حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ را روایت می‌کند. کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن»، روایتگر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر یک بهیار جهت رسیدن به قله‌های موفقیت و راه‌اندازی یک شرکت دانش‌بنیان است. دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نویسنده این کتاب بهزاد دانشگر است و کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» را بر اساس زندگی نوید نجات‌بخش به رشته‌ی تحریر در آورده است که حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ را روایت می‌کند.

کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن»، روایتگر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر یک بهیار جهت رسیدن به قله‌های موفقیت و راه‌اندازی یک شرکت دانش‌بنیان است.

دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی می‌توانند برای شرکت در این مسابقه برخط روز جمعه 6 آبان‌ماه 1401 از ساعت 9 تا 24 به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوائز 5 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

نسخه الکترونیکی این کتاب در بن‌سازه (پلتفرم) طاقچه موجود است.