شنبه 1 اردیبهشت 1403

آسیب دیدگی مانع حضورم در مسابقات کشوری شد / از ازدوی قایقرانان هرمزگان مطلع نبودم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آسیب دیدگی مانع حضورم در مسابقات کشوری شد / از ازدوی قایقرانان هرمزگان مطلع نبودم

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: با توجه به آسیب دیدگی شانس حضور در مسابقات کشوری را از دست دادم و باید به استراحت مطلق بپردازم.

هدیه کاظمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تمریناتم را در این مدت با توجه به برنامه ای که از سوی مربی تیم ملی قایقرانی ارائه شده بود، ادامه داده و خوشبختانه به رکوردهای مناسبی رسیده بودم و برای حضور در مسابقات نیز بسیار آمده بودم.

وی با بیان اینکه در این مدت همواره تمرینات را منظم و با جدیت دنبال می کردم تا از فرم ایده آل بدنی خود دور نشوم، تصریح کرد: متأسفانه هفته گذشته آسیب دیدگی دیسک بار دیگر و برای سومین بار نیز گریبانگیرم شد و با نظر پزشکان مورد تائید فدراسیون قایقرانی باید در این مدت به استراحت مطلق بپردازم.

کاظمی با اشاره به اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات کشوری و نظر فدراسیون برای حضور در این مسابقات، اظهار کرد: همچنین اداره کل ورزشی و جوانان و هیات قایقرانی استان هرمزگان نیز خواستار حضورم در مسابقات کشوری شدند اما این آسیب دیدگی این فرصت را از بنده گرفت تا بار دیگر در مسابقات کشوری پارو بزنم.

وی در پایان در خصوص عدم حضورش در اردوی بندرانزلی قایقرانان هرمزگانی گفت: بنده از این موضوع بی اطلاع بوده و تنها در رسانه ها متوجه این اردو شدم و دعوتی از بنده برای حضور در مسابقات به عمل نیامده بود.

انتهای پیام