پنج‌شنبه 7 تیر 1403

آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟

در حال حاضر، شرکت‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای کاربران خود، انواع گجت‌های هوشمند را عرضه می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین گجت‌های جدید، هدفون‌های بی‌سیم هستند. در این گزارش، بهترین هدفون بی‌سیم با قیمت تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم که امکانات و کیفیت صدای بسیار عالی را به شما ارائه می‌دهد.

هندزفری‌ها یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل و سایر دستگاه‌های الکترونیک هستند که پاسخ دادن به تماس‌ها، شنیدن پادکست و موسیقی را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید هندزفری‌های سیمی قدیمی طول‌عمر زیادی ندارند و کاربران بعد از مدت کوتاهی چاره‌ای جز پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک هندزفری جدید ندارند.

خوش‌بختانه هدفون‌های بی‌سیم جدید به‌خاطر حذف کردن سیم، طول عمر قابل توجهی دارند و با خرید یک هدفون بی‌سیم باکیفیت، برای مدت طولانی نیازی به یک هدفون جدید ندارید. علاوه‌بر این، امکاناتی مانند نویز کنسلینگ و حالت‌های مختلف پخش موسیقی و امکان شخصی‌سازی صدای هدفون و... استفاده از این محصولات را بیش از پیش لدت‌بخش می‌کند. اگر به‌دنبال بهترین هندزفری بلوتوثی تا 3 میلیون تومان هستید که طول‌عمر و امکانات عالی در اختیار شما قرار دهد، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان

طبیعتا مهم‌ترین نکته‌ای که پیش از خرید یک محصول باید درنظر داشته باشیم، موارد استفاده ما و بودجه‌ای است که برای خرید آن اختصاص می‌دهیم. هنگام خرید بهترین هندزفری بی سیم تا 3 میلیون تومان نیز باید موارد استفاده خود و انتظاراتی که از محصول داریم را مشخص کنیم؛ برای مثال، امکان دارد بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان که برای جهت پاسخ دادن به تماس و مکالمه مناسب است، برای پخش موسیقی و شنیدن پادکست مناسب نباشد.

پیش از این‌که بهترین هدفون بلوتوث تا 3 میلیون تومان را معرفی کنیم، باید بگوییم که بودجه 3 میلیونی برای خرید یک هدفون یا هندزفری بی‌سیم کفایت می‌کند و در این رنج قیمت می‌توانید محصولاتی با کیفیت صدای عالی و امکانات متنوع تهیه کنید. البته، برای کاربرانی که فکر می‌کنند 3 میلیون تومان برای خرید یک هندزفری زیاد است و تمایلی به پرداخت چنین هزینه‌ای ندارند، گزینه‌های متعددی وجود دارد و با خرید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان نیز می‌توانند یک هندزفری بی‌سیم متناسب با انتظارات خود تهیه کنند.

اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را بیش از پیش کاهش دهید، می‌توانید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان را تهیه کنید که به نسبت قیمت خود، امکانت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. با این‌حال، باید توجه داشته باشید که کیفیت صدا و طول عمر اکثر هدفون‌های 1 میلیونی، به‌خوبی یک هندزفری بی سیم 3 میلیونی نیست و در صورت خرید یک هدفون ارزان قیمت، باید از برخی از امکانات و ویژگی‌ها چشم‌پوشی کنید.

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi Buds 5 Pro

اولین محصولی که در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان معرفی می‌کنیم، ردمی بادز 5 پرو است که با کیفیت صدای عالی، طراحی زیبا و راحت و طول‌عمر بالا، برای هرکاربری مناسب خواهد بود. وزن ردمی بادز 5 پرو بدون درنظر گرفتن کیس شارژ حدود 10 گرم است و به‌خاطر طراحی مناسب، در استفاده‌های طولانی مدت هیچ آسیبی به گوش شما نمی‌رساند. Redmi Buds 5 Pro شامل گواهی IPX4 می‌شود و دربرابر رطوبت و پاشش قطره‌های آب مقاوم خواهد بود.

این هدفون بی‌سیم با بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه‌های اندرویدی یا iOS شما متصل می‌شود و تا حداکثر فاصله 10 متر ارتباط پایدار را برقرار می‌کند. طبیعتا طول‌عمر و کیفیت صدای هندزفری برای اکثر کاربران اولویت دارد، اما این موارد را می‌توانیم در هندزفری‌های ارزان‌تر شیائومی هم پیدا کنیم. بنابر این، دلیل اصلی که کاربران را به خرید بهترین ایرپاد شیائومی تا 3 میلیون تومان تشویق می‌کند، امکانات متنوعی است که این محصول ارائه می‌دهد.

ردمی بادز 5 پرو به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده و از کیفیت صدای Hi-Fi یا همان High Fidelity پشتیبانی می‌کند. در نتیجه می‌توانید اطمینان داشته باشید که صدا را باکیفیت بالا و بدون اعوجاج به گوش شما منتقل می‌کند. این هدفون قابلیت حدف نویز را در سه سطح مختلف ارائه می‌دهد و نویزهای اضافی را به صورت دقیق فیلتر می‌کند. به همین جهت، ردمی بادز 5 پرو می‌تواند بهترین هدفون بی سیم نویز کنسلینگ تا 3 میلیون باشد. با فعال کردن حالت Transparency می‌توانید علاوه‌بر شنیدن موسیقی، صدای محیط را نیز با وضوح بیشتری بشنوید.

ازجمله سایر ویژگی‌هایی که باعث می‌شود ردمی بادز 5 پرو به بهترین هدفون بی سیم سه میلیونی تبدیل شود، حالت گیمینگ و کاهش تاخیر انتقال صدا تا 49 میلی‌ثانیه، حداکثر 10 ساعت شارژدهی، امکان پخش موسیقی تا 120 دقیقه فقط با 5 دقیقه شارژ و نشان‌گر LED است. به صورت خلاصه، Redmi Buds 5 Pro تمام انتظاراتی که از بهترین هندزفری بی سیم سه میلیونی دارید را می‌تواند براورده کند.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل G1

اگر در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان به‌دنبال یک محصول گیمینگ با کیفیت صدای عالی و طول‌عمر بالا هستید، هدفون بلوتوثی G1 از برند کیو سی وای همان چیزی است که نیاز دارید. این هدفون دارای سری‌های سیلیکونی نرم و طراحی ارگونومیک است. در استفاده‌های طولانی مدت وزن هندزفری را روی گوش خود حس نمی‌کنید. همچنین، کیو سی وای G1 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و قطره‌های آب به‌راحتی به داخل بدنه آن نفوذ نمی‌کنند.

کیو سی وای مدل G1 دارای نشان‌گرهای LED است و مثل اکثر محصولات گیمینگ، ظاهر شیک و منحصربه‌فردی دارد. همچنین، روی بدنه این هدفون یک حفره جهت تنظیم فشار هوای داخل گوش تعبیه شده است. کیو سی وای مدل جی 1 برای تولید صدا از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد که باس عمیق و صداهای با وضوح بالا ایجاد می‌کند. با افزایش صدا نیز، وضوح و شفایت خروجی هدفون کاهش پیدا نمی‌کند و صداهای زیاد مثل فریاد یا انفجار که در بازی‌های می‌شنوید آزاردهنده نخواهند بود.

حالت گیمینگ و قابلیت حدف نویز نیز باعث می‌شوند که تاخیر انتقال صدا و صداهای اضافه محیط به حداقل برسد و در نتیجه می‌توانید غرق در دنیای بازی موردعلاقه خود شودید. برای تنظیم صدا و حالت‌های پخش موسیقی می‌توانید از کنترل لمسی هدفون استفاده کنید که حساسیت قابل قبولی دارد.

باتری کیو سی وای G1 در حالت مکالمه حدود 3.5 ساعت و در حالت پخش موسیقی 4 ساعت پایدار است. برای شارژ کردن محفظه هدفون نیز به 2 ساعت زمان نیاز دارید. در مجموع، هدفون بی‌سیم کیو سی وای مدل G1 برای کاربرانی که به‌دنبال بهترین هندزفری بلوتوث تا 3 میلیون تومان برای گیمینگ هستند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود و می‌تواند انتظارات کاربران را از یک هندزفری بی سیم در حد 3 میلیون براورده کند.

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز FE مدل SM-R400

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان باید یکی از محصولات اقتصادی و خوش‌شاخت غول تکنولوژی کره‌ای یعنی Galaxy Buds FE را معرفی کنیم. گلکسی بادز اف ای دقیقا همان طراحی را دارد که از یک هدفون بلوتوثی در حد 3 میلیون انتظار داریم. بدنه هدفون سبک، راحت و شیک است و دربرابر رطوبت و عرق آسیب نمی‌بیند.

گلکسی بادز FE به نسبت یک هندزفری بی سیم در حد 3 میلیون امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهد. کاربران با دستگاه‌های گلکسی می‌توانند خروجی هدفون را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین، امکان رهگیری هدفون گم‌شده، قابلیت Auto Switch و دستیار صوتی برای استفاده راحت‌تر از هدفون وجود دارد. در صورت تمایل برای کنترل پخش موسیقی یا پاسخ با تماس‌ها و... می‌توانید از فرمان‌های لمسی نیز استفاده کنید.

گلکسی بادز FE مدل SM-R400 از قابلیت حدف نویز پشتیبانی می‌کند و صدای محیط را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین، حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط در زمان پخش محتوا نیز وجود دارد. هدفون مذکور به باتری میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با NC فعال تا 5 ساعت شارژدهی دارد و در صورت خاموش کردن نویز کنسلینگ، شارژدهی آن به 8 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

کیس شارژ گلکسی بادز FE دارای باتری 479 میلی‌آمپر ساعتی است که حداکثر 30 ساعت شارژدهی دارد. این هدفون از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و فقط با 5 دقیقه شارژ کردن هدفون، می‌توانید حداکثر 1 ساعت موسیقی پخش کنید.

هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان باید نگاهی به محصولات برند انکر داشته بشیم که با کیفیت صدای عالی و امکانات متنوع، کاربران را ناامید نمی‌کنند. هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC به‌لطف درایورهای 11 میلی‌متری حجم صدای فوق‌العاده‌ای دارد و در صورت افزایش صدا، وضوح و شفافیا صدا کاهش پیدا نمی‌کند.

هدفون Soundcore Liberty 4 NC ربای بهبود مکالمه‌های شما از 6 میکروفون مجهز به هوش‌مصنوعی بهره می‌برد. هدفون مذکور از استاندارد Hi-Res و فناوری LDAC پشتیبانی می‌کند که وضوح و شفافیت خروجی هدفون را تضمین می‌کند. Liberty 4 NC از فناوری Hear ID نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید صدا را به صورت اختصاصی برای هر کاربری شخصی‌سازی کنید و در نتیجهی، بهترین خروجی ممکن را دریافت کنید.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، Liberty 4 NC از فناوری حذف نویز پشتیبانی می‌کند که حدود 98 درصد از صدای محیط را فیلتر می‌کند. در نتیجه، مهم نیست که چقدر صدای محیطی که در آن هستید چقدر شلوغ و پرسروصدا باشد، در هر صورت با Liberty 4 NC می‌توانید در آرامش موسیقی یا پادکست گوش کنید.

ازنظر شارژدهی و طول‌عمر باتری، Soundcore Liberty 4 NC بهترین هدفون بی سیم زیر 3 میلیون تومان است که می‌توانید تهیه کنید. باتری این هدفون با شارژ کامل حدود 10 ساعت پایدار است و با استفاده از شارژ کیس نیز می‌توانید هدفون را 5 مرتبه شارژ کنید. Soundcore Liberty 4 NC از شارژ سرع نیز بهره می‌برد و فقط با 10 دقیقه قرار دادن هدفون در کیس شارژ، می‌توانید تا 4 ساعت موسیقی پخش کنید. به صورت خلاصه، اگر می‌خواهید بهترین هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ تا 3 میلیون را تهیه کنید، Soundcore Liberty NC همان محصولی است که نیاز دارید.

جمع‌بندی

در این مطلب تعدادی از بهترین هدفون‌هایی که در بازه قیمتی 3 میلیون به‌فروش می‌رسند را از برندهای مختلف معرفی کردیم. بعد از بررسی محصولات این فهرست می‌توانید بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان که با نیازهای شما سازگار است را تهیه کنید.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان کدام است؟

هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC را می‌توانیم بهترین ایرپاد تا 3 میلیون تومان معرفی کنیم.

در خرید هدفون بی‌سیم باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

طبیعتا کیفیت صدا و امکاناتی مانند نویز کنسلینگ و پشتیبانی از حالت‌های صوتی مختلف، اهمیت ویژ‌ای دارد؛ اما نکته‌ای که بیش از هرچیزی در خرید هدفون بی‌سیم باید در نظر داشته باشید، طراحی هدفون است؛ چراکه طراحی نامناسب هدفون می‌تواند باعث شود که هدفون به‌درستی روی گوش شما قرار نگیرد یا هنگام راه رفتن یا ورزش کردن از گوش شما بیافتد. علاوه‌بر این، جنس نامرغوب سره‌های هدفون نیز می‌تواند موجب آسیب‌رسیدن به گوش شما شود و در نتیجه، تجربه استفاده از هدفون را آزاردهنده کند.

آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟ 2
آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟ 3
آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟ 4
آشنایی با ارزان ترین هدفون های بازار | با 3 میلیون کدام ایرپاد را بخریم؟ 5