دوشنبه 30 مهر 1403

آغاز ثبت نام طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشجویان شریف / مهلت ثبت نام تا 10 خرداد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آغاز ثبت نام طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشجویان شریف / مهلت ثبت نام تا 10 خرداد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون رفاه دانشجویان شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان را بعنوان «جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها» در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برای دانشجویان واجد شرایط کلیه مقاطع اجرا می‌نماید. کانون رفاه دانشجویان شریف، حاصل تلاش گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برای بهبود سطح رفاهی، ارتقای مهارت‌های...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون رفاه دانشجویان شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان را بعنوان «جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها» در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برای دانشجویان واجد شرایط کلیه مقاطع اجرا می‌نماید. کانون رفاه دانشجویان شریف، حاصل تلاش گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برای بهبود سطح رفاهی، ارتقای مهارت‌های زندگی و ترویج دانش کسب و کار در میان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف است. در این کانون سعی می‌شود الگو‌هایی جهت نیل به اهداف مذکور، با تکیه بر توان جامعه‌ی دانشگاهی طرح‌ریزی و اجرا شود.

کانون رفاه دانشجویان شریف مجوز فعالیت خود را از انجمن «حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی» دریافت کرده است و مورد حمایت دانشگاه و بانک قرض‌الحسنه رسالت قرارگرفته است و در سال 1394 برای دانشجویان واجد شرایط، «طرح تسهیلات قرض‌الحسنه‌ی اسکان» را به عنوان جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها برای اولین بار پیاده‌سازی و اجرا نمود.

با توجه به استقبال دانشجویان در سال‌های گذشته، این طرح در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برای دانشجویان کلیه مقاطع اجرا خواهد شد. طرح 1: سقف تسهیلات در این طرح یک میلیارد و پانصد میلیون (1.500.000.000) ریال با بازپرداخت 36 ماه می‌باشد.

طرح 2: سقف تسهیلات در این طرح یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون (1.250.000.000) ریال با بازپرداخت 36 ماه می‌باشد.

طرح 3: سقف تسهیلات در این طرح یک میلیارد (1.000.000.000) ریال با بازپرداخت 36 ماه می‌باشد.