دوشنبه 9 مهر 1403

آغاز حراج 4 هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آغاز حراج 4 هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: جزئیات حدود 4000 میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به اینکه بالغ بر 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه ماشین آلات راهسازی، 50 دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی و کالاهای سریع الفساد در مزایده این سازمان که از امروز آغاز شده، عرضه شده است، گفت: در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود 4000 میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

اجتهادی در مورد فروش اموال و دارایی‌های شرکت کوروش کمپانی عنوان کرد: از سوی مقام قضایی این اموال در اختیار سازمان قرار گرفته شده و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده سراسری الکترونیکی، عوائد آن با نظر مقام قضایی به مالباختگان باز می‌گردد.

مدیرعامل سازمان یادآور شد: پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود 40 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

لازم به ذکر است، مزایده شماره 283 اموال تملیکی از روز دوشنبه 9 مهر ماه آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد نسبت به شرکت در مزایده الکترونیک اقدام کنند.