یک‌شنبه 8 مهر 1403

آغاز فرآیند حمایت از مقالات حوزه فناوری نانو سال 2024 منتشر شده در نشریات منتخب

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آغاز فرآیند حمایت از مقالات حوزه فناوری نانو سال 2024 منتشر شده در نشریات منتخب

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام دبیرخانه برنامه حمایت‌های تشویقی ستاد توسعه فناوری نانو این سامانه در نشانی https://rms.nano.ir راه‌اندازی شده است. مطابق آیین‌نامه، حمایت از مقالات حوزه فناوری نانو به صورت نقدی و اعتبار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که با توجه به گروه نشریه به نویسنده اول و نویسنده مسئول و بر اساس جدول زیر تعلق می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام دبیرخانه برنامه حمایت‌های تشویقی ستاد توسعه فناوری نانو این سامانه در نشانی https://rms.nano.ir راه‌اندازی شده است. مطابق آیین‌نامه، حمایت از مقالات حوزه فناوری نانو به صورت نقدی و اعتبار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که با توجه به گروه نشریه به نویسنده اول و نویسنده مسئول و بر اساس جدول زیر تعلق می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر درباره آیین‌نامه می‌توانید به نشانی https://nano.ir/research-supporting مراجعه کنید.

ستاد توسعه فناوری نانو بر اساس گزارش استنادی نشریات سال 2022 (JCR 2022)، نشریات با شرایط زیر را در پنج گروه «الف»، «ب»، «ج»، «د» و «ه» تقسیم و به عنوان نشریات منتخب معرفی کرده است: نشریاتی برتر بر اساس IF که در دسته‌های موضوعی Web of Science جزو 10 درصد نشریات برتر هستند. همه مجلات با IF بیش از 10. نشریات معتبری که توسط Nature Index معرفی می‌شوند. نشریات Q 1 ناشران معتبر Nature، Science، ACS و RSC. نشریات Q 1 در دسته‌های موضوعی Nanoscience & Nanotechnology و چند موضوعی Physics، Chemistry، Material Science، Engineering. مجلات ایرانی مختص فناوری نانو و مورد حمایت ستاد. حمایت از مقالات منتشر شده در نشریات منتخب سال 2023، بر اساس آیین‌نامه سال 2023 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1403 از طریق سامانه قبلی به نشانی https://grant.nano.ir ادامه خواهد داشت.

آغاز فرآیند حمایت از مقالات حوزه فناوری نانو سال 2024 منتشر شده در نشریات منتخب 2