سه‌شنبه 1 خرداد 1403

آقای خاص از ایتالیا نمی‌رود / مورینیو به قهرمان سری آ پیشنهاد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آقای خاص از ایتالیا نمی‌رود / مورینیو به قهرمان سری آ پیشنهاد شد

شبکه اسکای گزارش داد مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو با رئیس باشگاه ناپولی مذاکره کرده و احتمال انتقال آقای خاص به قهرمان فصل گذشته سری آ بالا است.

به گزارش "ورزش سه"، اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو از رم فوتبال ایتالیا را شوکه کرد اما به نظر می‌رسد آقای خاص قصد ترک ایتالیا را ندارد و ترجیح می‌دهد مربی‌گری را در سری آ دنبال کند.

باشگاه آ اس رم به دلیل نتایج ضعیف مورینیو در چند بازی پیاپی به خصوص شکست مقابل لاتزیو در دربی پایتخت و سپس شکست مقابل میلان تصمیم گرفت به همکاری با او پایان دهد. بلافاصله دانیله ده‌روسی از ستاره‌های سابق رم به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

شبکه اسکای از ایتالیا گزارش داد که ژرژ مندس، ایجنت مورینیو، امروز با آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، مذاکره کرده و آقای خاص را به او پیشنهاد داده است.

این پیشنهاد در حالی به دی‌لورنتیس ارائه شد که ناپولی هم مثل رم شرایط خوبی ندارد و زمزمه‌هایی درباره تغییر مربی در این تیم به گوش می‌رسد. ناپولی در ماه نوامبر رودی گارسیا را اخراج کرد و جانشین او والتر ماتزاری هم نتوانسته ناپولی را به جایگاهی که مدیران باشگاه و هواداران می‌خواهند برساند.

ناپولی که فصل گذشته با هدایت لوچانو اسپالتی بعد از سه دهه قهرمان سری آ شد در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول سری آ قرار داشته و با اینتر صدرنشین 20 امتیاز فاصله دارد.

آقای خاص از ایتالیا نمی‌رود / مورینیو به قهرمان سری آ پیشنهاد شد 2