شنبه 31 شهریور 1403

آلبر کارتیه:/ حرف امباپه در رختکن فرانسه خیلی برو دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلبر کارتیه:/ حرف امباپه در رختکن فرانسه خیلی برو دارد!

آلبر کارتیه، مربی فرانسوی، معتقد است کیلیان امباپه مهمترین نقش را در رختکن تیم ملی فرانسه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی حساس نیمه نهایی یورو 2024 باید ساعتی دیگر به مصاف تیم ملی اسپانیا برود.

فرانسه در این رقابت‌ها نیاز زیادی به درخشش کیلیان امباپه داشت اما او به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی در مرحله گروهی یک بازی را از دست داد و در فعالیت با ماسک نتوانست عملکردی که انتظار می‌رفت را به جای بگذارد.

با وجود اینکه امباپه در جریان مسابقات یورو تنها در بازی مقابل لهستان یک گل به ثمر رساند، آلبر کارتیه نقش این مهاجم در ترکیب فرانسه را تعیین کننده می‌داند.

آلبر کارتیه، سرمربی سابق تیم متز، در مصاحبه ای که با اسپورت ایتالیا داشت درباره سه ملی پوش فرانسوی که در رقابت‌های سری A ایتالیا حضور دارند، گفت: "مارکوس تورام امسال در طول فصلی که در اینتر و تیم ملی بازی کرد، کار زیادی انجام داده است. فکر می‌کنم اینکه او توانسته در تیم ملی چنین نقشی داشته باشد، پیام مهمی را می‌رساند. از او انتقاد می‌شود اما از چنین چیزی آگاه است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد."

آیا مایک ماینیان امشب به اندازه امباپه تعیین کننده است؟ از نظر تاثیر مستقیم روی نتیجه بازی‌ها ماینیان مهم‌تر از امباپه است، اما بازی هنوز انجام نشده است. اول از همه چیز صدای کیلیان در رختکن بسیار مهم است، همانطور که هم تیمی هایش توضیح دادند او نقش بسیار مهمی در رختکن دارد.

آلبر کارتیه:/ حرف امباپه در رختکن فرانسه خیلی برو دارد! 2