شنبه 29 اردیبهشت 1403

آلوارو موراتا:/ در چمپیونزلیگ باید انتظار زجرکشیدن را داشته باشید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلوارو موراتا:/ در چمپیونزلیگ باید انتظار زجرکشیدن را داشته باشید

آلوارو موراتا، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی دشوار تیمش مقابل بنفیکا در چمپیونزلیگ، جنگندگی تیمش را در لحظات سخت ستود.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها موراتا مرد بازی‌های بزرگ اتلتیکو است. او که چند هفته قبل موفق شد تا مقابل رئال مادرید هم دو گل برای تیمش به ثمر برساند، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و بهترین بازیکن زمین شود، امشب هم در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ و در خانه مقابل بنفیکا دو بار برای تیمش گلزنی کرد، که دومی گل پیروزی‌بخش تیمش در آستانه نیمه دوم بود. این بازی با نتیجه 3-2 به سود اتلتیکو خاتمه یافت و موراتا عنوان بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

او هنگام دریافت جایزه‌اش و در واکنش به سوالی در مورد برد پرزحمت اتلتیکو پاسخ داد:"اینجا چمپیونزلیگ است و باید هر بازی انتظار زجر کشیدن را داشته باشیم. چیزی که تیم ما آن را خوب بلد است. ما بلدیم خودمان را از موقعیت‌های سخت رهایی بدهیم." او به سوالی درباره اینکه چقدر برای اتلتیکو در این تورنمنت شانس قائل است پاسخ داد: "وقتی اینگونه و با این روحیه بازی کنیم برای هر تیمی دردسرساز خواهیم بود. با امیدواری به راه خودمان ادامه می‌دهیم." اتلتیکو با این پیروزی با چهار امتیاز در صدر جدول گروه E قرار دارد و در بازی بعدی در این رقابت‌ها خارج از خانه به مصاف سلتیک خواهد رفت.

آلوارو موراتا:/ در چمپیونزلیگ باید انتظار زجرکشیدن را داشته باشید 2