شنبه 8 اردیبهشت 1403

آلونسو تأیید کرد: در لورکوزن می‌مانم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلونسو تأیید کرد: در لورکوزن می‌مانم

ژابی آلونسو تأیید کرد که او در بایر لورکوزن خواهد ماند و به پیشنهادهای بایرن مونیخ و لیورپول نه گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف سه باشگاه بزرگ اروپایی مشخص شد. امروز صبح به بایرن مونیخ و لیورپول که به دنبال جذب ژابی آلونسو بودند اطلاع داده شد که این مربی اسپانیایی تصمیم گرفته فصل بعد هم در لورکوزن بماند و پیشنهاداتش را رد کند.

آلونسو در این فصل بوندسلیگا و لیگ اروپا عالی کار کرده و نشان داده که می‌تواند تا سال‌های طولانی در سطح بهترین مربیان جهان قرار داشته باشد. در میانه فصل و با مشخص شدن اینکه توماس توخل و یورگن کلوپ در فصل آینده سرمربی بایرن مونیخ و لیورپول نخواهند بود، این دو باشگاه علاقه‌شان به آلونسو را دوچندان کردند اما حالا و پس از کش و قوس‌های فراوان، آلونسو خبر ماندنش در لورکوزن را تأیید کرد.

این مربی اسپانیایی امروز در صحبت‌هایش پیش از بازی فردا مقابل هوفنهایم گفت:«من جلسه خوبی با مدیران بایر لورکوزن داشتم و به آنها اطلاع دادم که می‌مانم و در باشگاه ادامه خواهم داد. پس از صحبت‌های زیادی درباره آینده‌ام، از استراحت اخیر برای تعطیلات ملی برای تأمل و تصمیم‌گیری استفاده کردم. اینجا بهترین جای ممکن برای من است.

کار من در این باشگاه تمام نشده است. ما به لیگ قهرمانان خواهیم رفت تا آنجا هم به موفقیت‌هایی برسیم. من می‌خواهم به باشگاه و بازیکنان کمک کنم تا بیشتر از این‌ها پیشرفت کنند. مدیران و اعضای دیگر باشگاه فوق‌العاده هستند. اینجا همه چیز عالی است.

من مربی جوانی هستم اما فکر می‌کنم این بهترین تصمیم برای آینده من است. من تصمیمم را گرفته‌ام و مطمئن هستم. در مورد بایرن مونیخ و لیورپول و پیشنهادهای آنها صحبتی نمی‌کنم.

هر دو باشگاه‌های بزرگی هستند و اخبار زیادی در مورد پیوستن من به یکی از این دو باشگاه وجود دارد، من پیوندهای قوی‌ای با آنها دارم اما اکنون در جایی هستم که می‌خواهم باشم. الان زمان تصمیم‌گیری درباره آینده‌ام نیست. من می‌خواهم در لورکوزن پیشرفت کنم.»

آلونسو تأیید کرد: در لورکوزن می‌مانم 2