شنبه 8 اردیبهشت 1403

آلونسو: در لورکوزن به کارم ادامه می‌دهم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آلونسو: در لورکوزن به کارم ادامه می‌دهم

سرمربی بایرلورکوزن تأیید کرد که فصل بعد هم در این تیم به کارش ادامه خواهد داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیسی و آلمانی امروز (جمعه) خبر داده بودند که ژابی آلونسو تصمیم گرفته با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌های بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید قرار گرفته، برای یک فصل دیگر در بایرلورکوزن بماند، خبری که از سوی این مربی اسپانیایی تأیید شد.

آلونسوی 42 ساله که تیمش در 38 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده و در حال حاضر با 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین بوندس‌لیگا است، در آستانه بازی فردا (شنبه) بایرلورکوزن با هوفنهایم در هفته بیست‌وهفتم بوندس لیگا، گفت: تصمیم گرفتم که به عنوان سرمربی لورکوزن به کارم ادامه دهم. احساس می‌کنم اینجا جای درستی برای من به منظور پیشرفت به عنوان سرمربی است.

ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند

سرمربی بایرلورکوزن درباره اینکه آیا در این مدت پیشنهادهایی از جانب بایرن مونیخ و لیورپول دریافت کرده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم درست باشد که در مورد سایر باشگاه‌ها وقتی در این شرایط هستند، صحبت کنم. به طور حتم بایرن و لیورپول باشگاه‌هایی هستند که من با آنها ارتباط قوی دارم چون در آنجا بازی کرده‌ام، بنابراین به آنها احترام می‌گذارم، اما صحبت در موردشان درست نیست. بیشتر بحث این است که متقاعد شده‌ام در جایی درست یعنی لورکوزن هستم. در این مرحله که اوایل دوران مربیگری‌ام است، خیلی زود است که در مورد این چیزها صحبت کنم.

آلونسو که قرارداد فعلی‌اش با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 75 بازی روی نیمکت این تیم آلمانی بوده و آمار 50 برد، 15 تساوی و 10 شکست را از خود برجای گذاشته است.