یک‌شنبه 15 مهر 1403

آلکانتارا در آستانه ملحق شدن به کادر فنی بارسا / یک خداحافظی دیگر: تیاگو بازنشسته می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلکانتارا در آستانه ملحق شدن به کادر فنی بارسا / یک خداحافظی دیگر: تیاگو بازنشسته می‌شود!

تیاگو آلکانتارا که قراردادش با لیورپول به پایان رسیده و بازیکن آزاد است قصد دارد بازنشسته شود. او احتمالا با کادر فنی بارسا ملحق می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا، ستاره 33ساله اسپانیایی، در سالهای اخیر با بدشانسی مواجه شده و بارها مصدومیت گریبانگیر او شده است.

این مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد لیورپول از خیر تمدید قرارداد با ستاره اسپانیایی‌اش بگذرد. به این ترتیب دوران حضور تیاگو در آنفیلد به پایان رسید و او از این لحظه بازیکن آزاد است.

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گفت تیاگو تصمیم نهایی خود را گرفته و ظرف روزهای آینده اعلام بازنشستگی خواهد کرد.

از طرف دیگر روزنامه اسپانیایی آ اس ضمن تایید قصد آلکانتارا برای بازنشسته شدن از فوتبال گفت از ماه مه، باشگاه سابق او بارسلونا با تیاگو در حال مذاکره بوده و قصد دارد تیاگو آلکانتارا را به عنوان یکی از دستیاران هانسی فلیک به کادر فنی این تیم اضافه کند.

تیاگو آلکانتارا کارنامه فوتبالی پرباری دارد و سالها در بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول بازی کرده است. او محصول آکادمی لاماسیا است و در دوران حضور در بارسا چهار بار فاتح لالیگا و یک بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است. او سپس در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست و با این تیم هم هفت بار فاتح بوندس‌لیگا شد و در سال 2020 به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید.

او سپس راهی لیورپول شد ولی مصدومیت‌های هر از چند گاه اجازه نداد در آنفیلد به اندازه بارسا و بایرن موفق باشد. در نهایت او با پایان فصل گذشته با لیورپول خداحافظی کرد و به نظر می‌رسد به زودی شاهد خداحافظی او با میادین فوتبال خواهیم بود.

آلکانتارا در آستانه ملحق شدن به کادر فنی بارسا / یک خداحافظی دیگر: تیاگو بازنشسته می‌شود! 2
آلکانتارا در آستانه ملحق شدن به کادر فنی بارسا / یک خداحافظی دیگر: تیاگو بازنشسته می‌شود! 3