شنبه 29 اردیبهشت 1403

آلگری: رقیب اصلی اینتر مائیم ولی حالا کو تا پایان فصل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلگری: رقیب اصلی اینتر مائیم ولی حالا کو تا پایان فصل!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری بازی فردا مقابل ناپولی گفت یوونتوس رقیب اصلی اینتر برای قهرمانی است ولی از حالا نمی‌توان درباره سرنوشت فصل صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در حال حاضر با اختلاف دو امتیاز با اینتر صدرنشین در رتبه دوم جدول سری آ قرار دارد فردا در یک بازی دشوار به مصاف ناپولی می‌رود.

یکی از امتیازهای یوونتوس این است که فردا در خانه‌اش در تورین میزبان ناپولی است. شاگردان آلگری در بازی قبلی موفق شدند در خارج از خانه مونزا را 2-1 شکست بدهند و پیش از در دربی ایتالیا با اینتر به تساوی 1-1 رسیدند.

آلگری در نشست خبری پیش از بازی با ناپولی گفت:" یک بازی سخت و حساس دیگر درحالیکه پنج بازی به پایان نیم‌فصل باقی مانده. ما دو دیدار سخت مقابل ناپولی و رم داریم و دو بازی سخت و پیچیده خارج از خانه. هدف ما چیست؟ بگذارید اینطور بگویم: به دست آوردن امتیازهایی بیشتر از امتیاز نیم‌فصل اول سال گذشته. اگر اشتباه نکنم فصل پیش در نیم‌فصل 38 امتیاز داشتیم ولی الان 33 امتیازی هستیم و پنج بازی تا پایان نیم‌فصل زمان داریم".

سرمربی یوونتوس درباره پوگبا و محرومیتش گفت:" نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم. تصمیم‌گیری در این مورد به عهده من نیست".

آلگری درباره مصدومان تیمش گفت:" لوکاتلی خوب و سالم است. به جز وه‌آ همه مصدومان ما بهبود یافته‌اند. فردا باید بین دانیلو و الکس ساندرو انتخاب کنیم. ساندرو بعد از مدتها دوری از میادین برگشته و واقعا از این بابت خوشحالیم. دانیلو هم که عالی کار کرده. شاید فردا به هر دو بازی بدهیم".

سرمربی بیانکونری درباره وضعیت روحی - روانی تیم گفت:" از نظر بدنی و روحی در شرایط عالی هستیم. داشتن هدفهای مشخص خیلی مهم است و همانطور که گفتم هدف ما عبور از آمار 38 امتیازی نیم‌فصل اول سال گذشته است. دومین هدف این است که در پایان فصل حداقل جز چهار تیم باشیم. باید بازی به بازی جلو برویم. بازی فردا دشوار و پیچیده است و ناپولی با وجود شکست مقابل اینتر تیم فوق‌العاده‌ای است. درباره قهرمانی نباید صحبت کنیم. ما حریف اصلی اینتر هستیم ولی تا پایان فصل زمان خیلی زیادی باقی مانده".

آلگری: رقیب اصلی اینتر مائیم ولی حالا کو تا پایان فصل! 2