شنبه 29 اردیبهشت 1403

آلگری: مقابل مورینیو فقط به بردن فکر می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلگری: مقابل مورینیو فقط به بردن فکر می‌کنیم!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش تنها با هدف برد به دیدار مقابل رم خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوان آلگری در رقابت های سری آ با 40 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با اینتر صدر نشین در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم در حساس ترین بازی هفته هجدهم سری آ باید فردا به مصاف رم برود. آلگری در نشست خبری قبل از این بازی با خبرنگاران در مورد وضع تیمش صحبت کرد.

اوضاع در تیم رضایت بخش است؟ "ما در دوران خوبی هستیم، اما فوتبالمان کامل در تعادل نیست، بنابراین باید حواسمان به خودمان باشد و مغرور نشویم. در حال حاضر حتی به نیمه‌های فصل نرسیده‌ایم، پس از پایان این دو مسابقه آینده، خواهیم دید که در جدول رده‌بندی کجا خواهیم بود."

رم هم مثل شما به دنبال برگشتن به رقابت های چمپیونزلیگ است؟ "فردا با یک تیم ناامید رو به رو می شویم. اما با یکی از بهترین مربیان دنیا، او هیچ امتیازی را راحت به شما نمی دهد، اگر مراقب نباشید او شما را شکست خواهد داد. آنها بازیکنان با استعدادی در خط حمله دارند، ما نباید زیاده روی کنیم و باید صبور باشیم. این یک جدال مستقیم با تیم قدرتمندی است که همان جاه طلبی های ما را دارد. آنها هفته گذشته ناپولی را شکست دادند، بازی سختی بود، بازی فردا هم دیدار سختی خواهد بود. اما ما فقط به بردن مقابل شاگردان مورینیو فکر می کنیم."

به نسبت دیگر رقبا مصدومان کمتری دارید؟ "به غیر از د شیلیو، مویزه کین و الکس ساندرو که حدودا ده روز بعد دوباره به تمرین برخواهد گشت، همه خوب هستند. فردا صبح تصمیم خواهم گرفت که چه کسی بازی کند."

چه برنامه ای برای پیشرفت و بهتر شدن دارید؟ "گاهی با بی دقتی گل می خوریم. باید هوشیاری مدافعانمان و بازی خوانیشان بهتر باشد."

اختلافات بین دوسان ولاهوویچ و روملو لوکاکو؟ "من هرگز مربی لوکاکو نبودم، بنابراین نمی دانم. ولاهوویچ بازیکن مهمی برای یوونتوس است، همه ما به او ایمان داریم، او در حال رشد است و مانند همه بازیکنان جوان ما آینده درخشانی دارد."

تمدید قرارداد؟ "من چیزی نگفتم و چیزی هم به باشگاه نمی گویم زیرا ما فقط می توانیم به زمان حال فکر کنیم، زیرا در یک لحظه همه چیز می تواند تغییر کند. من به کار خودم با جوانان یووه افتخار می کنم."

آلگری: مقابل مورینیو فقط به بردن فکر می‌کنیم! 2
آلگری: مقابل مورینیو فقط به بردن فکر می‌کنیم! 3