شنبه 15 اردیبهشت 1403

آلگری: نیمه پر لیوان را می‌بینم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آلگری: نیمه پر لیوان را می‌بینم

سرمربی یوونتوس می‌گوید باید به جنبه‌های مثبت بازی با بولونیا اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، دیدار تیم‌های فوتبال یوونتوس و بولونیا شنبه شب در چارچوب هفته سی و سوم سری آ ایتالیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به این ترتیب یوونتوس دو امتیاز دیگر از دست داد. در این دیدار بولونیا دو اخراجی داد و یوونتوس در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی رسید.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس بعد از این دیدار گفت: خوشبختانه، ما توانستیم از بازی که بسیار پیچیده شده بود، امتیاز بگیریم. شرایط برای ما خیلی سخت پیش رفت و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. می‌خواهم نیمه پر لیوان را در این دیدار ببینیم. تیمم جنبه‌های مثبت زیادی از خود نشان داد و شاید اگر اتفاقات عجیبی رخ نمی‌داد، برنده بازی هم می‌شدیم. این همان مسابقه‌ای است که اگر در ابتدای فصل برگزار می‌کردیم، شکست می‌خوردیم. پس بیایید نیمه پر لیوان را ببینیم. ما کاملاً باید بهتر از اینها عمل کنیم اما نباید افسرده و ناراحت شویم. تیم‌های پشت سر ما سریع حرکت می‌کنند، فیورنتینا تا پایان فصل بازی‌ها آسانی دارد و ممکن است به رده چهارم برسد. لاتزیو و رم هم هستند، ما باید به کار خود ادامه دهیم. ما باید بدانیم که بازی‌ها بسیار زیاد هستند و همیشه زمان برای پیروزی وجود دارد. ما نباید به خودمان اجازه دهیم عصبانی یا وحشت زده شویم، حتی اگر با یک گل از حریف عقب می‌افتیم.

ماتیاس دی لیخت با مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت، اما آلگری فاش کرد که این بازیکن با مشکل روده مواجه شده است و می‌تواند در دیدار بعدی تیمش را همراهی کند.

یوونتوس رده چهارمی با این تساوی 63 امتیازی شد و بولونیا نیز با 38 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارهای دیروز سری آ به شرح زیر است:

کالیاری 1 - 0 ساسولو

سمپدوریا 1 - 2 سالرنیتانا

اودینزه 4 - 1 امپولی

فیورنتینا 1 - 0 ونتزیا

انتهای پیام