چهارشنبه 2 خرداد 1403

آلگری پس از رکوردشکنی: خوش‌شانس هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلگری پس از رکوردشکنی: خوش‌شانس هستم

تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی در بازی امروز توانست هفده امتیازی شود و فاصله‌ش با صدر را به دو امتیاز برساند. ماسمیلیانو آلگری درباره این برد مهم در دربی تورین با خبرنگاران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری امروز در غیاب دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه‌زا، کار سختی نداشتند و موفق شدند با دو گل رقیب همشهری را شکست دهند.

آلگری درباره سبک تیمش در بازی امروز گفت:«در نیمه اول به هافبکی مثل میرتی نیاز داشتم. تورینو تهاجمی بود و پس از تغییر به ترکیب 2-4-4، توانستیم روند بازی را به نفع خودمان عوض کنیم. کین عالی بازی کرد. هواداران عالی بودند. امیدوارم در همه بازی‌هایمان جو ورزشگاه مثل امشب باشد. به این جو نیاز داریم.

درباره پوگبا نظری دارید؟ به او خیلی نزدیک هستیم و برایش ناراحتیم. متاسفیم و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم.

وضعیت کیه‌زا چطور است؟ او به تیم ملی خواهد رفت. امیدوارم زودتر بهبود یابد و به فرم خوب خود بازگردد.

از تیمت راضی هستی؟ من از بازی و بازیکنان راضی هستم. ما به جز یک ضربه سانابریا، هیچ موقعیتی ندادیم. از نظر دفاعی، سازماندهی شده بودیم و باید پس از این هم پیشرفت کنیم زیرا بعد از تعطیلات به میلان خواهیم رفت.

عملکرد فردی بازیکنان چطور؟ همه خوب بودند. وقتی این گونه می‌بری یعنی همه وظایف خود را درست انجام داده‌اند. وه‌آ عملکرد خوبی داشت. حرکات رو به جلوی او خوب بودند. مک‌کنی نیز به خوبی او را پوشش داد. بازی خوبی داشتند. اییلدز هم در دقایقی که بازی کرد خوب بود. او جوان است و در بسیاری از زمینه‌ها جای پیشرفت دارد. او بازیکنی است که می‌داند وقتی توپ را به او پاس می‌دهی باید چه کاری انجام دهد. میلیک مهارت های فنی و همچنین فیزیکی خوبی را ارائه داد. در نیمه اول به میرتی نیاز داشتم زیرا می‌دانستم که این بازی فیزیکی خواهد بود.

شما امروز به رکورد تراپاتونی از لحاظ برد در دربی رسیدید، نظری ندارید؟ من خوش شانس هستم، مربی تیم‌های قدرتمندی بودم که به من این اجازه را دادند که این بردها را به دست بیاورم. این تیم امروز یک بازی بالغانه انجام داد و توانستم به این رکورد برسم‌.

آلگری پس از رکوردشکنی: خوش‌شانس هستم 2