سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، در آستانه بازی با آتالانتا گفت تیمش کار بسیار دشواری برای برگرداندن نتیجه بازی رفت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در خانه آتالانتا به میدان می‌رود. دیداری در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا.

لیورپول در بازی رفت در آنفیلد به شکلی غیرمنتظره مقابل آتالانتا 3-‌0 شکست خورد و فردا شب کاری بسیار دشوار در پیش دارد. آلیسون در نشست خبری پیش از مسابقه گفت برگرداندن چنین نتیجه‌ای مقابل حریفی پرقدرت مثل آتالانتا بسیار دشوار است.

تکرار کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا؟ ما به جز نتیجه به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بازی برگشت ما خارج از خانه است و آن بازی برگشت در خانه بود. بازیکنان هم فرق دارند و رقابتها هم هیمنطور. تفاوتها بیشتر از شباهت‌ها است.

لیورپول به بازگشت و صعود باور دارد؟ همینطور که گفتم در گذشته کارهای بزرگی کرده‌ایم که این را در تاریخ باشگاه می‌بینید. البته که باید باور داشته باشیم ولی معتقدم کار خیلی سختی است. تیم حریف در خانه ما نشان داد چه کیفیتی دارد. هدف ما این است که نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته باشیم، اشتباهاتی که داشتیم را تکرار نکنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود.

افت ناگهانی لیورپول؟ دو نتیجه بد گرفتیم. نباید اشتباهاتی بکنیم که کار از این بدتر بشود. البته که باخت 3-0 در خانه چیزی نیست که ما بازیکنان لیورپول بتوانیم راحت بپذیریم. اگر دقت بیشتری داشته باشیم هم می‌توانیم دوباره کلین‌شیت کنیم و هم فرصتهای خوبمان را گل کنیم. من مدافعان و مهاجمان تیمم را می‌شناسم و به کیفیت‌شان باور دارم.

آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت 2