جمعه 30 شهریور 1403

آماده رفتن به مادرید: امباپه خانه ستاره سابق رئال را خرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آماده رفتن به مادرید: امباپه خانه ستاره سابق رئال را خرید

کیلیان امباپه که هنوز انتقالش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام نشده، در اسپانیا خانه خریداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به طور رسمی هنوز مشخص نشده که کیلیان امباپه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. دو روز پس از انجام آخرین بازی خود با پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه که با پیروزی 2-1 مقابل لیون به پایان رسید، یک سرنخ مهم، مقصد نهایی این مهاجم را مشخص می‌کند.

طبق اطلاعات سایت اسپانیایی اوکی‌دیاریو که توسط سایت اسپانیایی لو پاریزین هم تایید شده، کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه اخیرا یک ویلایی در منطقه‌ای مجلل و امن در مادرید خریداری کرده است.

برخلاف آنچه در روزهای اخیر شایعه شده بود، خانه جدید امباپه در لا مورالخا (La Moraleja)، منطقه‌ای که در نزدیکی مرکز آموزشی رئال مادرید قرار دارد، نیست.

امباپه چمدان‌های خود را در منطقه فوق امن لافینکا، جایی که چندین بازیکن مادریدی در حال حاضر ساکن هستند، باز خواهد کرد.

این ستاره فرانسوی چند هفته پیش ویلای گرت بیل بازیکن ولزی، یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید بین سال‌های 2013 تا 2022 را به قیمت چند میلیون یورو خریداری کرد.

لا فینکا، تپه کوچکی است که در شهر پوزوئلو قرار دارد و با قطار حدود 30 دقیقه از مرکز مادرید فاصله دارد. رائول، اسطوره رئال مادرید، اولین بازیکن این تیم بود که در این محله خانه خرید. به غیر از او در سال‌های گذشته کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و همینطور سرخیو راموس در این محله اقامت داشتند.

آماده رفتن به مادرید: امباپه خانه ستاره سابق رئال را خرید 2