شنبه 21 مهر 1403

آمار ازدواج دانشگاهیان باید به چند برابر افزایش پیدا کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آمار ازدواج دانشگاهیان باید به چند برابر افزایش پیدا کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، حجت الاسلام فاطمی پور، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این نشست گفت: موضوع ازدواج و تشکیل خانواده در دوران دانشجویی اهمیت ویژه‌ای داره به جهت اینکه سن دانشجو و محیطی که در آن زندگی می‌کند باید تصمیم جدی بگیرد در نهاد رهبری سالیان سال است که در حوزه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، حجت الاسلام فاطمی پور، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این نشست گفت: موضوع ازدواج و تشکیل خانواده در دوران دانشجویی اهمیت ویژه‌ای داره به جهت اینکه سن دانشجو و محیطی که در آن زندگی می‌کند باید تصمیم جدی بگیرد در نهاد رهبری سالیان سال است که در حوزه ازدواج برنامه برگزار می‌کند. وی افزود: این ستاد از سال 88 کار متفاوتی را آغاز کرد و اگر دستگا‌های دیگر به کمک نیابند کار ترویجی نمی‌توان انجام داد. فاطمی پور اضافه کرد: برای اینکه از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده شود سند ملی ازدواج دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی له تصویب رسید و پس از ابلاغ آن توسط رئیس جمهور فعالیت ستاد آغاز شد و جلساتی در این خصوص برگزار شد.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: اهدافی که در سن دانشگاه اسلامی وجود دارد ما را به این سمت برو که سند ملی ازدواج دانشگاهیان دا پیگیری کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که آمار ازدواج دانشجویی را افزایش دهیم چرا که بیش از 3 میلیون دانشجو داریم و می‌تواند تاثیر بسزایی در حوزه ازدواج در کشور داشته باشد.

وی در پایان گفت: 24 دستگاه از اعای ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان هستند و رونوشت سند به دستگاه‌ها ارسال شده و ستاد‌های استانی نیز له عنوان هماهنگ کننده و پیگیری کننده هستند و همین روال در استان‌ها هستند.