پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آمار تاریخی موناکو / بارسای فلیک به زمین سفت رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمار تاریخی موناکو / بارسای فلیک به زمین سفت رسید

بارسا احتمالا آماده ترین تیم حال حاضر فوتبال اروپاست ولی پنجشنبه باید به مصاف حریفی برود که آن نیز در بهترین فرم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین رقیب بارسا در لیگ قهرمانان، موناکو است و این بازی روز پنجشنبه ساعت 21 به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی تیم فرانسوی برگزار خواهد شد. موناکو امسال به یک رکورد تاریخی دست یافته که از سال 1960 سابقه نداشت.

موناکو شروع بسیار خوبی در لیگ یک فرانسه داشته و روند خوب این تیم از پیروزی 0-3 مقابل بارسا در جام خوان گمپر در 12 آگوست آغاز شد. تیم تحت مربیگری آدی هوتر اتریشی به لطف سه برد و یک تساوی در چهار بازی، 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را به دست آورده و تنها پی اس جی با لوئیس انریکه، را بالاتر از خود می بیند. پاریس هر 4 بازی خود را برنده شده و صدرنشین است.

موناکو در چهار بازی لیگ تنها یک گل دریافت کرده است و آن هم از روی یک پنالتی و با سه کلین شیت که با بهترین عملکرد دفاعی خود را در این مرحله از رقابت ها، از سال 1960 برابری کرده است. آنها 64 سال پیش بعد از 4 هفته از لیگ فرانسه تنها یک گل دریافت کرده بودند.

فیلیپ کوهن سوئیسی، 26 ساله، دروازه بان اصلی تیمی است که لیگ یک را با شکست دادن سنت اتین (1-0) و لیون (0-2) و تساوی در خانه مقابل لانس آغاز کرد و این هفته با سه گل اوسر را شکست داد. تک گل خورده برابر لانس نیز یک پنالتی بود که توسط پرزمیسلاو آدام فرانکوفسکی لهستانی در دقیقه 94 بازی به ثمر رسید.

موناکو معمولاً با دفاع چهار نفره دفاع می کند، واندرسون و کایو هنریکه برزیلی در جناحین و کرر آلمانی و سالیسو غنائی به عنوان مدافع میانی، اما همچنین با دو هافبک بسیار قوی بدنی و جنگنده به نام های دنیس زکریا و لامین کامارا 20 ساله سنگالی.

بارسا که 5 بازی اول خود در لالیگا را برده حالا به حریفی رسیده که کمتر از دو ماه پیش برابر آن در خانه با سه گل شکست خورد و در بهترین فرمش نیز به سر می برد. بارسا انتقام می گیرد؟

آمار تاریخی موناکو / بارسای فلیک به زمین سفت رسید 2