یک‌شنبه 1 مهر 1403

آمار خارق العاده کین: رکوردها دیگر معنا ندارند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمار خارق العاده کین: رکوردها دیگر معنا ندارند

هری کین با گلی که در بازی این هفته بایرن مونیخ به ثمر رساند، به بهترین گلزن انگلیسی رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی وردربرمن روبروی تیم میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه 0-5 برابر حریفش به پیروزی برسد و یک برد دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

هری کین مثل همیشه در این بازی هم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و موفق شد پاس گل اول تیمش را برای اولیسه ارسال کند و در نیمه دوم هم گل سوم تیمش را روی یک ضربه زیبا به ثمر رساند تا آمار گل‌های زده‌اش با پیراهن بایرن مونیخ را بیش از پیش بهبود بخشیده باشد.

هری کین روز گذشته چهل و یکمین گلش در بوندسلیگا را به ثمر رساند

او با گلی که در این بازی وارد دروازه حریف کرد موفق شد چهل و یکمین گلش را در سی و ششمین بازی برای بایرن به ثمر برساند و نشان دهد که مصمم است تا این فصل هم به روند گلزنی‌اش ادامه دهد و این بار به بایرن در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا که فصل گذشته موفق به فتح آن نشد کمک کند.

آمار کین در فصل جاری خیره کننده بوده است. او موفق شده است در تنها شش دیداری که در تمامی رقابت‌ها از جمله لیگ قهرمانان با پیراهن بایرن انجام داده است 10 گل برای این تیم به ثمر برساند. او همچنین آمار گل‌های زده در بوندسلیگا را به عدد 41 رساند تا به رکورد بیشترین گل زده در لیگ آلمان توسط یک بازیکن انگلیسی دست پیدا کرده باشد.

این رکورد پیش از این در اختیار جیدون سانچو بود که موفق شده بود در طول دوران حضورش در دورتموند 40 گل برای این تیم به ثمر برساند اما او این تعداد گل را در 118 بازی به ثمر رساند ولی کین تنها به 36 بازی برای شکستن رکورد او نیاز داشت.

آمار خارق العاده کین: رکوردها دیگر معنا ندارند 2