یک‌شنبه 1 مهر 1403

آمار خیره‌کننده: رئال در خانه شکست نمی‌خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمار خیره‌کننده: رئال در خانه شکست نمی‌خورد!

رئال مادرید با پیروزی برابر اسپانیول توانست آمارش در شکست‌ناپذیری در سانتیاگو برنابئو را بهبود ببخشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی اسپانیول به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 این تیم را از سر راه بردارد و سه امتیاز مهمی که از این بازی به دنبالش بود را در خانه حفظ کند و منتظر نتایج سایر رقبا باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی هر چهار گل این بازی را در نیمه دوم و پس از گل به‌خودی که روی اشتباه تیبو کورتوا به ثمر رسید وارد دروازه حریف کردند تا مانع از پیروزی اسپانیول شوند که تلاش زیادی برای کسب امتیاز از این بازی داشت اما در نهایت در رسیدن به این هدف موفق عمل نکرد.

ستاره‌های رئال مادرید با کسب پیروزی و سه امتیاز در این بازی توانستند رکورد درخشانی که از فصل قبل مشغول ثبت آن هستند را بهبود ببخشند. آنها حالا 37 بازی است که در هیچ دیداری در خانه شکست نخورده‌اند و این آماری درخشان برای آنها به حساب می‌آید که در تلاش هستند تا آن را حفظ کنند.

آخرین باری که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست خورد مربوط به بازی برابر اتلتیکو مادرید در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته است و آنها پس از آن به هیچ حریفی اجازه ندادند که در زمین خودی برابر آنها به پیروزی برسد.