یک‌شنبه 6 آبان 1403

آمار فاجعه‌بار بارسای ژاوی: گل زدن بلد نیستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمار فاجعه‌بار بارسای ژاوی: گل زدن بلد نیستند

مشکل بارسلونا در باز کردن دروازه حریفان به موضوعی دردسرساز برای این تیم تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد برابر بارباسترو در جام حذفی اسپانیا به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود اما این برد هم برای کاهش انتقادات از این تیم کافی نبود.

آنها در حالی این تیم دسته چهارمی را از پیش‌رو برداشتند که تنها با یک گل اختلاف موفق شدند به پیروزی برسند و این موضوعی است که در طول این فصل بارها از سوی هواداران این تیم و همچنین کارشناسان و منتقدان به آن اشاره شده و فشارها روی بازیکنان و کادر فنی بارسا را افزایش داده است.

ناتوانی بارسلونا در باز کردن دروازه حریفان موضوعی بود که انتقادهای زیادی را از بازیکنان حاضر در خط حمله این تیم و همچنین سبک بازی ژاوی به همراه داشت و آنها امیدوار بودند که حضور ویتور روکه شرایط را بهبود ببخشد.

آمار فاجعه‌باری که این تیم به ثبت رسانده نشان می‌دهد که آنها از تاریخ 19 سپتامبر سال گذشته میلادی تا به حال نتوانسته‌اند در هیچ دیداری با اختلاف بیشتر از یک گل نسبت به حریف پیروز میدان شوند.

بارسلونا آخرین بازی در بازی برابر رویال آنتورپ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پنج گل اختلاف نسبت به حریف پیروز شد و در چهار ماه گذشته این اتفاق هرگز برای آنها تکرار نشده که آماری بسیار بد و برای این تیم به حساب می‌آید.

آمار فاجعه‌بار بارسای ژاوی: گل زدن بلد نیستند 2