چهارشنبه 11 مهر 1403

آمار کیلیان مقابل تیم فرانسوی: 14 بازی، 18 گل / وحشت لیل از امباپه: شما را به خدا بازی‌اش ندهید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمار کیلیان مقابل تیم فرانسوی: 14 بازی، 18 گل / وحشت لیل از امباپه: شما را به خدا بازی‌اش ندهید!

کیلیان امباپه که شایعات زیادی درباره بازی کردن یا نیمکت‌نشینی‌اش مقابل لیل مطرح شده مقابل این تیم فرانسوی سابقه خیلی خوبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دوشنبه صبح لیست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با لیل در لیگ قهرمانان منتشر شد همه را شگفت‌زده کرد. نام کیلیان امباپه در این فهرست دیده می‌شد درحالیکه پیش از آن گمان می‌رفت که ستاره فرانسوی رئال دست کم سه هفته دور از میادین خواهد بود.

هفته گذشته در جریان دیدار رئال مقابل آلاوس در برنابئو که با پیروزی 3-2 سفیدپوشان به پایان رسید امباپه مصدوم شده و مجبور به ترک زمین شد. کیلیان امباپه که در دقیقه 80 در حال ترک زمین بود با دست خود ران پای چپش را گرفته بود و با آنچلوتی در کنار زمین صحبت می‌کرد.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: "امباپه فشار زیادی را تحمل می‌کرد و از من خواست تعویض شود تا مشکلی پیش نیاید". اما کمی بعد اعلام شد که امباپه از ناحیه عضله دو سر مشکل پیدا کرده و سه هفته قادر به بازی نخواهد بود.

دیشب آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با لیل بار دیگر همه را شگفت‌زده کرد و گفت دوست ندارد درباره سلامت امباپه ریسک کند ولی او می‌تواند فردا مقابل لیل فیکس بازی کند. امروز صبح چند رسانه اسپانیایی مدعی شدند با وجود اصرارهای امباپه، سرمربی رئال قصد بازی دادن به او را ندارد. جالب اینکه دقایقی پیش آ اس می‌گوید امباپه به احتمال زیاد به عنوان بازیکن ذخیره به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب باید تا زمان برگزاری بازی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا امباپه بازی خواهد کرد یا نه. فارغ از این، ستاره فرانسوی سابقه درخشانی مقابل لیل دارد. امباپه با پیراهن دو باشگاه قبلی‌اش موناکو و پاری سن ژرمن 14 بار مقابل لیل قرار گرفته و 11 بار دروازه این تیم را باز کرده است. از این گذشته امباپه مقابل لیل 7 پاس گل داده. یعنی او در 14 مسابقه روی 18 گل تاثیرگذار بوده است. این آمار نشان می‌دهد امباپه بیش از خیلی از تیم‌ها از بازی کردن جلوی تیمی که کیلیان امباپه را در ترکیب دارد می‌ترسد.

آمار کیلیان مقابل تیم فرانسوی: 14 بازی، 18 گل / وحشت لیل از امباپه: شما را به خدا بازی‌اش ندهید! 2