پنج‌شنبه 3 آبان 1403

آمده‌ام کیفیتم را به دنیا ثابت کنم / کونسیسائو خودش را با رونالدو مقایسه کرد: شبیه‌ایم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمده‌ام کیفیتم را به دنیا ثابت کنم / کونسیسائو خودش را با رونالدو مقایسه کرد: شبیه‌ایم!

فرانسیسکو کونسیسائو می‌گوید برای پیوستن به یوونتوس با کریستیانو رونالدو مشورت نکرده؛ ولی می‌داند که تصمیم درستی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو کونسیسائو، وینگر جوان پرتغالی، بعد از درخشش در پورتو، تیمی که پدرش سرجیو هدایتش را بر عهده داشت، امسال تابستان وقتی متوجه شد که هدایت پورتو دیگر بر عهده پدرش نیست این تیم را ترک کرد و به یوونتوس پیوست.

انتقال فرانسیسکو به یوونتوس در پرتغال جنجالی شده بود. او در زمان پیوستن به پورتو و تبدیل شدن به یک ستاره اصلی در تیم سرجیو کونسیسائو هم با حمله‌های زیادی مواجه بود. مخالفان او را متهم می‌کردند که از رانت پدرش بهره‌مند شده است.

درحالیکه فرانسیسکو کونسیسائو در پورتو ثابت کرد که بازیکنی درخشان است و نیازی به پارتی پدر برای راه یافتن به ترکیب اصلی ندارد ولی اینکه او بعد از جدایی پدرش از پورتو جدا شد و به یوونتوس پیوست باعث شد مخالفان بار دیگر بر موضع قبلی‌شان پافشاری کنند.

برخی رسانه‌های پرتغالی هم مدعی بودند که فرانسیسکو برای پیوستن به یووه با هموطن و همبازی‌اش در تیم ملی کریستیانو رونالدو مشورت کرده و این رونالدو بود که او را به یووه وصل کرد.

فرانسیسکو کونسیسائو امروز در نشست خبری خود در باشگاه یوونتوس این شایعات را رد کرد و گفت:" اینجا خیلی خوشحالم. تیم و کادر فنی به گرمی از من استقبال کردند. هر روز تلاش می‌کنم که به سرعت مصدومیت را پشت سر بگذارم. مشکلی نیست چون مشکل من بزرگ نبود و به زودی برطرف می‌شود. وقتی یوونتوس با شما تماس می‌گیرد نمی‌توانید شک و تردید داشته باشید. من نیازی نداشتم درباره بزرگی یوونتوس با کسی مشورت کنم و مطمئنم تصمیم درستی گرفتم که به یووه آمدم".

فرانسیسکو درباره مشورت با رونالدو اضافه کرد:" هنوز با کریستیانو صحبت نکرده‌ام ولی حتما صحبت خواهم کرد. مسیرهای ما به هم شباهت دارد و من به اندازه رونالدو در خودم شور و شوق برای بهتر شدن و موفقیت می‌بینم. من در این باره با پدرم صحبت کردم و با اینکه او خیلی سال پیش در سری آ بازی کرده ولی گفت فوتبال در ایتالیا همیشه رقابتی است و از نظر کیفیت فوتبالی از بهترین‌های دنیا است. من هم آمده‌ام که کیفیت خودم را به همه نشان بدهم".

آمده‌ام کیفیتم را به دنیا ثابت کنم / کونسیسائو خودش را با رونالدو مقایسه کرد: شبیه‌ایم! 2