دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آمریکایی‌ها برای کارکنان‌شان ارزش قائل نیستند / حمایت کاپلو از مورینیو: احترامش را نگه نداشتید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمریکایی‌ها برای کارکنان‌شان ارزش قائل نیستند / حمایت کاپلو از مورینیو: احترامش را نگه نداشتید!

فابیو کاپلو، مربی شهیر ایتالیایی، از مدیران رم بابت اخراج ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت آنها احترام یکی از بهترین مربیان تاریخ را نگه نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، اخراج ناگهانی و غیرمنتظره ژوزه مورینیو توسط مدیران آ اس رم، فوتبال ایتالیا و دنیای فوتبال را شوکه کرده است.

فابیو کاپلو، مربی کهنه‌کار ایتالیایی که سابقه هدایت رم را در کارنامه دارد، با انتقاد تند نسبت به مدیران جالوروسی گفت آنها اشتباهی بزرگ مرتکب شدند و احترام آقای خاص که یکی از بهترین مربیان تاریخ است را حفظ نکردند.

شبکه اسکای که درباره اخراج مورینیو با کاپلو صحبت می‌کرد از او درباره علت این اخراج پرسید و کاپلو گفت:" به نظرم شرکتهای آمریکایی (مالکیت رم در اختیار خانواده آمریکایی فریدکین است) عادت دارند به آدمهایی که برایشان کار می‌کنند احترام نگذارند. اتفاقی که در رم برای مورینیو افتاد به همین خاطر است".

کاپلو در ادامه گفت:" شکی نیست که دو طرف یعنی مدیران باشگاه و مورینیو رابطه خوبی نداشتند. ولی من تقصیر را متوجه مدیران می‌دانم چون ژوزه به وضوح گفته بود که دوست دارد ادامه بدهد. آنها به مورینیو احترام نگذاشتند، به کسی که یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است".

به فاصله کوتاهی از اعلام اخراج ژوزه مورینیو، رم اعلام کرد دانیله ده‌روسی از اسطوره‌های جالوروسی تا پایان فصل به عنوان سرمربی جانشین او خواهد بود.

آمریکایی‌ها برای کارکنان‌شان ارزش قائل نیستند / حمایت کاپلو از مورینیو: احترامش را نگه نداشتید! 2