چهارشنبه 11 مهر 1403

آموزش هدفمند یکی از ابزار‌های اصلی در دانشگاه است / معلم می‌تواند با یک جمله مسیر یک جوان را تغییر دهد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آموزش هدفمند یکی از ابزار‌های اصلی در دانشگاه است / معلم می‌تواند با یک جمله مسیر یک جوان را تغییر دهد + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گفت: معلمی یک افتخار است یک نعمت الهی است و می تواند با یک آفرین گفتن و یک جمله مسیر زندگی انسان را تغییر دهد. وی افزود: معلمی قدرتی دارد که هیچ کدام از مشاغل ندارد. نوع نگاه من به دانشجویان متفاوت است و آن‌ها را آینده سازان کشور می‌دانیم. وزیر علوم بیان...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گفت: معلمی یک افتخار است یک نعمت الهی است و می تواند با یک آفرین گفتن و یک جمله مسیر زندگی انسان را تغییر دهد.

وی افزود: معلمی قدرتی دارد که هیچ کدام از مشاغل ندارد. نوع نگاه من به دانشجویان متفاوت است و آن‌ها را آینده سازان کشور می‌دانیم. وزیر علوم بیان کرد: وظیفه دانشگاه را رهبر انقلاب تولید علم، جهت دهی به علم و تربیت عالم را برشمردند اگر بتوانیم این سه وظیفه را انجام دهیم می‌توانیم نقش دانشگاه را به درستی انجام دهیم. زلفی گل گفت: از ابتدای حضور در وزارت علوم 5 اولویت را تعریف کردیم و تمام تلاش این است که 5 اولویت را شاخص‌های آن را ارتقا دهیم که بخشی از این اولویت‌ها آموزش هدفمند است.