شنبه 31 شهریور 1403

آنته بودیمیر:/ بازیکنانی مثل یامال خیلی کم پیدا می‌شوند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنته بودیمیر:/ بازیکنانی مثل یامال خیلی کم پیدا می‌شوند

آنته بودیمیر، مهاجم تیم ملی کرواسی، می‌گوید لامینه یامال یکی از بازیکنان با استعداد اسپانیا است که مانند او کم پیدا می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، آنته بودیمیر، مهاجم اوساسونا، برای اولین بار در جام ملت‌های اروپا با کرواسی بازی خواهد کرد و باید در دور گروهی مقابل اسپانیا بازی کند.

او روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی از لامینه یامال، ستاره بارسلونا، تمجید ویژه‌ای داشت و او را استعدادی خاص می‌داند که دیگر مانند او در دنیای فوتبال یافت نمی‌شود.

بودیمیر که در فصل اخیر لالیگا 18 گل به ثمر رسانده به همراه لوکا مودریچ، کاپیتان رئال مادرید، در این تورنمنت بزرگ شرکت خواهد کرد. اولین رقیب او اسپانیا خواهد بود، تیمی که از قبل می‌شناسد و بازیکن بااستعدادی مانند یامال در آن بازی می‌کند.

بودیمیر درباره این بازیکن گفت:"او بسیار خاص است، تفاوت در چنین سطحی بسیار پیچیده است و بازیکنانی مثل او خیلی کم پیدا می‌شوند. او طوری تصمیم می‌گیرد که انگار خیلی بزرگتر از سن خودش است. در تاریخ بازیکنان زیادی وجود ندارند که به چنین چیزی دست پیدا کرده باشند و دعوت به تیم ملی نیز نشان دهنده آن است. درمورد او چه بگویم، جز اینکه "خطر بزرگی است."

او درباره تیم ملی اسپانیا گفت:"حقیقت این است که ما بارها با یکدیگر رو به رو شده‌ایم و به خوبی همدیگر را می‌شناسیم. برای من بهتر است که آن‌ها را خوب بشناسم، چون فکر می‌کنم به عنوان یک تیم به نفع ماست و این مزیت به من کمک می‌کند."

او درمورد رویارویی با تیم تحت هدایت لوئیس دلا فوئنته عنوان کرد:"یک سال پیش و در آخرین بازی یورو با آن‌ها بازی کردیم. می‌دانید که اسپانیایی‌ها چه نوع فوتبالی بازی می‌کنند، آن‌ها مالکیت توپ را دوست دارند و حریف را تشنه تصاحب توپ باقی می‌گذارند. آن‌ها می‌توانند همیشه سریع و رو به جلو بازی کنند. به عنوان یک تیم، نگاه کردن به آن‌ها خوب است و لذت بردن از بازی آن‌ها آسان است. تیم بسیار خوبی هستند، رودری برای آن‌ها بازیکن بسیار مهمی است. اسپانیا بازیکنان جوان زیادی دارد که در جریان بازی اثرگذار هستند. تیم بسیار با استعداد و خطرناکی هستند."

آنته بودیمیر:/ بازیکنانی مثل یامال خیلی کم پیدا می‌شوند 2
آنته بودیمیر:/ بازیکنانی مثل یامال خیلی کم پیدا می‌شوند 3