جمعه 10 فروردین 1403

آندر هررا:/ فکر می‌کردم نیمار فاتح توپ طلا شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آندر هررا:/ فکر می‌کردم نیمار فاتح توپ طلا شود

آندر هررا، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن تاکید کرد رابطه دوستانه ای با نیمار، ستاره برزیلی این باشگاه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه پیش بود که از نیمار به عنوان بزرگ ترین استعداد فوتبال جهان نام برده می شد و بسیاری او را رقب اصلی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای کسب جوایز فردی می دانستند. اما شرایط در یک دهه اخیر مطابق انتظار نیمار پیش نرفته و علیرغم انتقال 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن در سال 2017، او نتوانست در این باشگاه به موفقیت بزرگی دست یابد. آندر هررا نیز چنین عقیده ای داشته و البته مدعی شد هنوز هم احتمال دارد نیمار در آینده به جایزه توپ طلا دست پیدا کند.

آندر هررا گفت: "من با نیمار رابطه بسیار دوستانه ای دارم. او یک هم تیمی بزرگ بوده و به عنوان یک بازیکن بزرگ، در جمع پنج ستاره برتر فوتبال جهان قرار دارد. من در گذشته فکر می کردم که نیمار قطعا حداقل یک بار فاتح توپ طلا خواهد شد، اما هنوز هم احتمال رخ دادن این اتفاق را رد نمی کنم. بازی کردن در کنار نیمار باعث همه خوشحالی است.

منتفی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ او در این باشگاه با تمام امنیت کامل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل می‌شد. اما کیلیان امباپه می تواند در پاری سن ژرمن به بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شده و در شهر محل زندگی خود تاریخ ساز شود. شرایط فعلی کیلیان امباپه شبیه آنسو فاتی در بارسلونا است. بارسلونا زندگی آنسو فاتی محسوب می شود و پاریس نیز برای کیلیان به همین شکل خواهد بود."

آندر هررا:/ فکر می‌کردم نیمار فاتح توپ طلا شود 2