جمعه 4 آبان 1403

آنری: فشار بر مربی‌ها غیر قابل تحمل شده / کلوپ اگر ادامه می‌داد دیوانه می‌شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنری: فشار بر مربی‌ها غیر قابل تحمل شده / کلوپ اگر ادامه می‌داد دیوانه می‌شد!

تیری آنری از تصمیم یورگن کلوپ برای خداحافظی با یورگن کلوپ حمایت کرده و می‌گوید او برای حفظ سلامت روانی‌اش تصمیم به استراحت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری معتقد است تصمیم یورگن کلوپ برای اعلام کناره‌گیری از سرمربی‌گری لیورپول در پایان فصل تصمیم درستی بوده است. آنری برای این ادعا دلیل جالبی دارد و می‌گوید کلوپ برای حفظ سلامت روانی‌اش چنین تصمیمی گرفته است.

کلوپ 56ساله بعد از چندین سال درخشان در آنفیلد در پایان فصل با لیورپول و لیورپولی‌ها خداحافظی می‌کند. این در حالی است که از قرارداد او یک فصل دیگر باقی مانده است. او در آنفیلد دورانی رویایی و موفق را پشت سر گذاشت و در این مدت برای لیورپول قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ، جام حذفی و جام اتحادیه را به ارمغان آورد.

آنری می‌گوید سطح انتظارها از مربیان نخبه و در کلاس برتر جهانی آنقدر بالا رفته که تحمل آن برای خیلی‌ها بیش از حد دشوار شده است. کلوپ در حال حاضر سابقه‌ای بیشتر از همه مربیان شاغل در لیگ برتر دارد. آنری می‌گوید او نگران است تحمل بیشتر فشارها سلامت روانی‌اش را از بین ببرد.

اسطوره آرسنال در مصاحبه با سی‌بی‌اس اسپورتس گفت:" پپ وقتی در بارسلونا بود یک سال استراحت کرد و بعد به بایرن رفت. کلوپ هم که تصمیم گرفته از لیورپول برود. ژاوی هم در بارسلونا به همین ترتیب. مربی‌گری در این باشگاه‌ها در حالت عادی شغلی رویایی است ولی آنها دارند کنار می‌روند. از همین باید متوجه بشوید که داستان چیز دیگری است".

آنری در ادامه گفت:" فشارها بیش از حد شده. الان هر کسی می‌تواند مربی را تحت فشار بگذارد. شبکه‌های اجتماعی و هزار چیز دیگر. مربی‌گری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها شده و هیچکس جز خود مربی به فکر او نیست. می‌فهمم که این برای هواداران خبر خوبی نیست. می‌دانیم که دل لیگ برتر و لیورپول برای کلوپ تنگ می‌شود. ولی او هم دلش برای خانواده‌اش تنگ شده و می‌خواهد کمی وقت آزاد برای خودش داشته باشد. کلوپ می‌خواهد سلامت روانش را حفظ کند. من اگر بودم می‌گفتم آفرین یورگن، خوب تصمیمی گرفتی".

آنری: فشار بر مربی‌ها غیر قابل تحمل شده / کلوپ اگر ادامه می‌داد دیوانه می‌شد! 2