سه‌شنبه 3 مهر 1403

آنچلوتی: این شکست، انگیزه‌ام برای ماندن را بیشتر کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنچلوتی: این شکست، انگیزه‌ام برای ماندن را بیشتر کرد

کارلو آنچلوتی پس از شکست سنگین برابر سیتی انگیزه‌اش برای ادامه کار در رئال مادرید بیشتر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست سنگین 4-0 برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان، فردا در مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت. میزبان برای فرار از سقوط نیاز به سه امتیاز این بازی دارد و رئال نیز برای اعاده حیثیت می جنگد و قصد دارد رتبه دوم لالیگا را به دست بیاورد.

کارلو آنچلوتی که این روزها شایعات در مورد آینده‌اش زیاد است، در نشست خبری این بازی گفت:«آماده ایم و همه بازیکنان در دسترس هستند. در این دو روز سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی ریکاوری کنیم و فردا فرصتی جدید داریم تا یک پیروزی دیگر در لالیگا کسب کنیم. در چهار بازی بعدی باید برنده شویم و رتبه دوم را قطعی کنیم. والنسیا باانگیزه است و همه انرژی خود را خواهد گذاشت ولی ما هم آماده ایم.»

لزوم جذب یک مهاجم برای رقابت با کریم بنزما: «الان وقت صحبت در مورد فصل بعد نیست. با باشگاه صحبت خواهیم کرد ولی فعلا فقط بازی برابر سیتی را تجزیه تحلیل کردیم. تا قبل از بازی با سیتی فصل بسیار خوبی داشتیم ولی شکست برابر آنها تلخ و دردناک بود. فصل گذشته نیز باورنکردنی و فراموش نشدنی بود. در زمان درست در مورد انتقالات حرف خواهیم زد.»

نمره به فصل رئال مادرید: «می توانستیم بهتر کار کنیم ولی در مجموع فصل خوبی بود. واضح است که از عملکردمان در لالیگا راضی نیستیم ولی در لیگ قهرمانان تا نیمه نهایی بالا آمدیم و برای رسیدن به فینال مبارزه کردیم. سه جام هم بردیم که ارزشمند هستند.»

از کارلتو سوال شد که هنوز برای ادامه کار در رئال با انگیزه است که پاسخ داد: «همان انگیزه اولین روز حضورم در رئال را دارم و شاید هم بیشتر. پس از ناکامی در لالیگا و شکست اخیر برابر سیتی، انگیزه من بیشتر نیز شده است. هیجان و اشتیاق حضور در رئال همیشه بالاست.»

ترکیب بازی فردا: «بهترین تیم را روانه زمین می کنم. بازیکنانی که آماده‌اند و خسته نیستند، به میدان خواهند رفت. ولی چهارشنبه برابر رایو ترکیبی متفاوت را خواهیم دید.»

آنچلوتی: این شکست، انگیزه‌ام برای ماندن را بیشتر کرد 2