شنبه 29 اردیبهشت 1403

آنچلوتی: این فاصله واقعی ما و بارسلونا نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنچلوتی: این فاصله واقعی ما و بارسلونا نیست

کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا درد لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی روحیه بخش برابر سلتا فردا باید در زمین خیرونا به میدان برود. بازی رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و فردا طبعا رئال انگیزه بالایی برای کسب پیروزی دارد. با پیروزی دیروز بارسا مقابل اتلتیکو، فاصله دو تیم رئال و بارسا بار دیگر به یازده امتیاز برگشت و شانس قهرمانی رئالی ها به فاصله هشت هفته تا پایان کمتر شد.

کارلوآنچلوتی، در نشست خبری این بازی گفت: «خیرونا خوب بازی می کند و ما هم غایبانی چون کریم بنزما و کاماوینگا داریم ولی رودریگو به بازی فردا می رسد. اگر فردا با سیتی هم بازی داشتیم، بازیکنانی که فردا غایب هستند به میدان نمی رفتند چون من روی هیچکس ریسک نمی کنم. در مورد آلابا هم فکر می کنم به فینال کوپا دل ری برسد.»

کارلتو در مورد فاصله زیاد با بارسا در صدر جدول گفت: «این فاصله واقعی بین ما و بارسلونا نیست و سعی می کنیم این فاصله را در هفته های باقیمانده کمتر کنیم ولی فقط به ما بستگی ندارد و باید دید بارسلونا هم لغزش خواهد کرد یا خیر.»

وضعیت بد چمن برنابئو: «این یک بهانه نیست بلکه واقعیت است. باشگاه در تلاش است تا این مشکل را حل کند. انتقاد ما درست و منطقی است.»

تکمیل می شود