یک‌شنبه 1 مهر 1403

آنچلوتی بعد از رئال مربیگری نمی‌کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آنچلوتی بعد از رئال مربیگری نمی‌کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی سرمربی 64 ساله ایتالیایی در پایان رقابت‌های این فصل موفق شد با کسب 95 امتیاز قهرمان لالیگا شود آن هم در شرایطی که این تیم هفته آینده در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه هفته آینده به مصاف بورسیا دورتموند خواهد رفت. این مربی 64 ساله که تا ژوئن سال 2026 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد در آخرین اظهارنظر خود از بازنشستگی‌اش...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی سرمربی 64 ساله ایتالیایی در پایان رقابت‌های این فصل موفق شد با کسب 95 امتیاز قهرمان لالیگا شود آن هم در شرایطی که این تیم هفته آینده در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه هفته آینده به مصاف بورسیا دورتموند خواهد رفت.

این مربی 64 ساله که تا ژوئن سال 2026 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد در آخرین اظهارنظر خود از بازنشستگی‌اش در رئال مادرید خبر داده است.

کارلتو در این خصوص اظهار داشت: من در اینجا یعنی رئال مادرید و با پایان قراردادم بازنشسته می‌شوم. دوران حرفه‌ای من در اینجا به پایان می‌رسد و هدایت هیچ تیم باشگاهی و ملی را برعهده نخواهم گرفت. هرچند ابتدا یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان را می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از رسمی شدن جدایی تونی کروس هافبک خلاق رئالی‌ها، حال نوبت به مرد اول کهکشانی‌ها فرا رسیده است، کارلو آنچلوتی در دو دوره در سال‌های 2013 تا 2015 و در دوره دوم از سال 2021 تا کنون حضور دارد. کارلو در دوره اول به همراه رئال مادرید چهار جام به دست آورد. آنچلوتی در آن سال ها رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، جام باشگاه های جهان و سوپرجام اروپا کرد.

دوره دوم حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید از سال 2021 شروع شد. رئال مادرید از آن زمان تاکنون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان لالیگا، قهرمان کوپا دل ری، قهرمان جام باشگاه های جهان، قهرمان سوپرجام اروپا و قهرمان سوپرجام اسپانیا شده است.

در تمام جام های ممکن را به همراه رئال مادرید به دست آورده است و برخی از جام ها را هم دو بار برده است. او به طور کلی ده جام به همراه رئال مادرید به دست آورده است و همچنان این فرصت را خواهد داشت تا در این فصل و فصل های بعد تعداد جام هایش را افزایش بدهد.

انتهای پیام /