شنبه 7 مهر 1403

آنچلوتی: جنبش ماسک برای توهین به وینیسیوس موضوع ما نیست / دربی انتقامی رئال مادرید در متروپولیتانو

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آنچلوتی: جنبش ماسک برای توهین به وینیسیوس موضوع ما نیست / دربی انتقامی رئال مادرید در متروپولیتانو

حضور کارلو آنچلوتی در نشست خبری به گزارش گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و انتظارات خود را از بازی بیان کرد. منتظر چه بازی‌ای هستید؟ آنچلوتی در پاسخ به این سوال گفت: «این یک بازی عادی است، اما همیشه یک مسابقه پیچیده و دشوار به شمار می‌رود. دربی‌های اخیر پرگل بوده‌اند و هر دو تیم کیفیت بالایی...

حضور کارلو آنچلوتی در نشست خبری

به گزارش گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و انتظارات خود را از بازی بیان کرد. منتظر چه بازی‌ای هستید؟ آنچلوتی در پاسخ به این سوال گفت: «این یک بازی عادی است، اما همیشه یک مسابقه پیچیده و دشوار به شمار می‌رود. دربی‌های اخیر پرگل بوده‌اند و هر دو تیم کیفیت بالایی دارند؛ بنابراین این مسابقه نیز نمایش تماشایی خواهد بود.» نگرانی از دریافت کارت زرد برای اعتراض؟ او در مورد احتمال دریافت کارت زرد برای اعتراضات بازیکنان گفت: «ما در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم و زرد‌های زیادی برای اعتراض به داور دریافت کرده‌ایم. تنها راه جلوگیری از جریمه، خودداری از اعتراضات غیرضروری است.»

وضعیت بازیکنان رئال پیش از دربی مادرید از زبان آنچلوتی

وضعیت کاماوینگا

آنچلوتی درباره وضعیت کاماوینگا اظهار داشت: «کاماوینگا به خوبی بهبود یافته و در دسترس است. او ممکن است 90 دقیقه یا صفر دقیقه بازی کند، باید ببینیم چه می‌شود.» گلایه‌های اتلتیکو از استراحت کمتر

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا گلایه‌های اتلتیکو از 48 ساعت استراحت کمتر را درک می‌کند، گفت: «بله، این موضوع را درک می‌کنم. این مسئله بار‌ها برای ما نیز رخ داده است و اغلب در بازی مقابل اتلتیکو بوده است.» تحلیل بازی و تاکتیک‌ها تیم چگونه به دربی می‌رسد؟ او در مورد آمادگی تیم برای این دربی گفت: «تیم پس از بازی اخیر پیشرفت کرده است. ما برابر آلاوس در بیشتر دقایق بازی برتر بودیم و گل‌های خوبی زدیم. برای این بازی باید منسجم و جمع و جور باشیم.» آیا تاکتیک رئال بدون امباپه تغییر می‌کند؟ آنچلوتی با اشاره به غیبت امباپه در تیم گفت: «بدون امباپه شرایط کمی تغییر می‌کند، اما نه خیلی. ما باید با این غیبت کنار بیاییم و بازی خود را انجام دهیم.»

جایزه توپ طلا و وینیسیوس

آیا وینیسیوس لایق توپ طلاست؟ آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا وینیسیوس شایسته توپ طلاست، گفت: «بله، او در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود و گل‌های مهمی در نیمه‌نهایی و فینال به ثمر رساند. من فکر می‌کنم او لایق این جایزه است.»

جنبش ماسک برای توهین به وینیسیوس

در مورد جنبش ماسکی که برای توهین به وینیسیوس در متروپولیتانو مطرح شده است، آنچلوتی اظهار داشت: «ما در این مورد صحبت نمی‌کنیم و تمرکز ما بر روی بازی است. سازمان‌های دیگری هستند که به این مسائل اهمیت می‌دهند.»

دربی‌های مورد علاقه آنچلوتی

تجربه دربی‌های مختلف آنچلوتی که در دربی‌های مختلفی حضور داشته است، در مورد تفاوت این دربی‌ها گفت: «همه دربی‌ها خاص هستند. هر کدام از این دربی‌ها با توجه به فرهنگ کشور متفاوت است. دربی مادرید شباهت زیادی به دربی رم دارد، اما دربی میلان به دلیل سردی شمالی‌ها کمی آرام‌تر است.»