سه‌شنبه 3 مهر 1403

آنچلوتی: می‌توانستیم در حملات بهتر کار کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنچلوتی: می‌توانستیم در حملات بهتر کار کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود و موفق شد با گل‌های کریم بنزما و مارکو آسنسیو به پیروزی برسد. با این پیروزی رئالی‌ها گام بلندی به سوی مرحله بعد برداشتند اما آنچلوتی اعتقاد دارد که تیمش می‌توانست از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند. او گفت:"من راضی هستم زیرا خوب بازی کردیم. در چند دقیقه ابتدایی خوب نبودیم اما تیم بازی را خوب مدیریت کرد و حالا باید در دیدار برگشت بجنگیم. این یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ است. زمانی که بازی 11 به 11 بود، ما به خوبی آن را مدیریت کردیم و وقتی یک بازیکن بیشتر داشتیم، شرایط بهتر شد.

فکر می کنم می‌توانستیم بهتر کار کنیم، به ویژه در یک سوم هجومی. همکاری در یک سوم هجومی می‌توانست خیلی بهتر باشد." موقعیت سوزی وینیسیوس روی ضدحمله وینیسیوس دائما ضدحمله می زند. شاید در آن موقعیت بهترین تصمیم را نگرفت. او دو پاس گل داد و این خیلی مهم است. زوج مودریچ و کروس این دیدارهایی است که آنها تجربه بازی در آن را دارند و می‌توانند آنها را مدیریت کنند.

آنچلوتی: می‌توانستیم در حملات بهتر کار کنیم 2