سه‌شنبه 10 مهر 1403

آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس)

تصاویر منتشر شده از ورود بازیکنان رئال مادرید به شهر لیل باعث دلگرمی بیشتر هواداران رئال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که یک دربی پرتنش و خسته‌کننده را پشت سر گذشته فردا شب باید در هفته دوم لیگ قهرمانان در فرانسه به مصاف لیل برود. کاروان رئال مادرید طبق سنت همیشگی، زودتر از سایر تیم‌ها به شهر میزبان رسید و خبرنگاران فرانسوی منتظر بودند تا تصاویر ستاره‌های بزرگ رئال مادرید را در بدو ورود به این شهر ثبت کنند. کاروان رئال مادرید از ستاره‌هایی مثل امباپه و کارواخال و وینیسیوس گرفته تا سرمربی کارلو آنچلوتی سرحال‌تر از همیشه و با لبخند‌هایی به پنهان صورت تصویر شدند و این برای هواداران رئال بسیار دلگرم‌کننده است.

هوادارانی که نگران بودند تنش شدید و حاشیه‌های تمام نشدنی بازی با اتلتیکو در دربی شاید باعث شود رئال در هفته دوم چمپیونزلیگ نتواند نتیجه خوبی به دست بیاورد. تصاویر کاروان رئال در لیل تا حد زیادی این نگرانی‌ها را از بین برد.

رئال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، این نسخه متفاوت از چمپیونزلیگ را با پیروزی خانگی 3-1 مقابل اشتوتگارت به پایان رساند هر چند در آن مسابقه خیلی سختی کشید و نتیجه می‌توانست جور دیگری رقم بخورد.

آنها در فاصله برد مقابل اشتوتگارت تا بازی فردا شب مقابل لیل آلاوس را در یک بازی دشوار دیگر 3-2 شکست دادند و سپس در دربی پرحاشیه مادرید مقابل اتلتیکو به تساوی 1-1 رسیدند.

در جبهه مقابل لیل که فردا شب اتان امباپه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد در هفته اول مقابل اسپورتینگ 2-0 شکست خورده است. آنها در لیگ یک فرانسه هم در حال حاضر در رتبه ششم جدول حضور دارند.

آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس) 2
آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس) 3
آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس) 4
آنچلوتی و تیمش دربی را فراموش کردند / خنده‌های رئال نگرانی را شست و برد! (عکس) 5