جمعه 30 شهریور 1403

آینده اتان امباپه در ابهام / زورشان به امباپه نرسید، برادرش را اذیت می‌کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آینده اتان امباپه در ابهام / زورشان به امباپه نرسید، برادرش را اذیت می‌کنند!

اتان امباپه در برخورد با گروهی از نوجوان‌های هوادار پاری سن ژرمن با سوالی مواجه شد که مشخص بود از شنیدن آن جا خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها نه تنها هواداران رئال مادرید بلکه دوست داران پاری سن ژرمن به یک چیز فکر می‌کنند: رسمی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال.

این انتقال یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های فوتبال خواهد بود و به همین علت کیلیان امباپه این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه‌ها است. در چنین شرایطی طبیعی است که برادر او که خودش بازیکن پاری سن ژرمن است هم مورد توجه قرار بگیرد.

اتان امباپه 17 ساله در این فصل برای اولین بار به ترکیب تیم بزرگسالان پاری سن ژرمن راه یافت و چهار بازی برای این تیم انجام داد.

آنچه اتان را بیش از پیش مورد توجه قرار داده این است که رسانه‌های فرانسوی در روزهای گذشته مدعی شدند پاری سن ژرمن که از جدایی کیلیان امباپه و انتقالش به رئال عصبانی هستند در واقع انتقام او را از اتان گرفته و مذاکرات برای تمدید قرارداد با او را متوقف کرده‌اند.

این در حالی است که اتان امباپه بین هواداران پی‌اس‌جی و به خصوص جوان‌ترها بسیار محبوب است. اتان 17ساله امروز در حال ورود به مجموعه تمرینی باشگاه بود که با گروهی از هواداران نوجوان مواجه شد. اتان اتومبیلش را متوقف کرد و شروع به امضا دادن به این هواداران کرد.

سوالی که این هواداران از امباپه پرسیدند باعث شد او یک لحظه جا بخورد. یک هوادار از اتان پرسید:" تو هم مثل کیلیان به رئال می‌روی؟". اتان امباپه طبیعتا به این سوال پاسخ منفی داد. اتان امباپه در گذشته چندین بار به صراحت گفته که خواهان ماندگار شدن در پاری سن ژرمن است. باید دید آیا مدیران باشگاه از آزار دادن او به خاطر برادرش دست برداشته و قرارداد اتان را تمدید می‌کنند؟

آینده اتان امباپه در ابهام / زورشان به امباپه نرسید، برادرش را اذیت می‌کنند! 2
آینده اتان امباپه در ابهام / زورشان به امباپه نرسید، برادرش را اذیت می‌کنند! 3