دوشنبه 28 خرداد 1403

آینده سردار در هاله‌ای از ابهام / آتالانتا سهمیه چمپیونزلیگ را از رم گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آینده سردار در هاله‌ای از ابهام / آتالانتا سهمیه چمپیونزلیگ را از رم گرفت!

با قرار گرفتن آتالانتا به رتبه چهارم جدول سری A، رم شانس حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی 3-0 آتالانتا در مقابل تورینو، آنها به رتبه چهارم صعود کردند و با توجه به اینکه از قبل در لیگ اروپا به مقام قهرمانی رسیده بودند و بولونیا به رتبه پنجم رسید، دیگر سری A در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شش سهمیه نخواهد داشت.

با شکست دو هفته گذشته رم مقابل آتالانتا کار شاگردان دنیله ده‌روسی برای رسیدن به چمپیونزلیگ بسیار سخت شد. آنها به شرایطی نیاز داشتند که آتالانتا قهرمان لیگ اروپا شود و سپس در سری A در رتبه پنجم قرار گیرد تا رم با کسب رده ششم به چمپیونزلیگ برسد.

با پیروزی شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی مقابل بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپا، امیدهای ده‌روسی و پسرانش برای کسب سهمیه بسیار بالا رفت اما پیروزی 3-0 امشب در برابر تورینو همه امیدهای آنها را از بین برد.

بدین ترتیب آتالانتا فصل را در رتبه چهارم و یا حتی سوم به اتمام خواهد رساند و در سمت دیگر بولونیا که جمعه‌شب مقابل جنوا شکست خورد، در رده پنجم خواهد ایستاد و به چمپیونزلیگ خواهد رفت. همچنین با از دست رفتن سهمیه ششم برای سری A بنفیکا نیز به‌طور مستقیم به جای رم به چمپیونزلیگ خواهد رفت.

یکی از نکات قابل توجه از دست رفتن سهمیه چمپیونزلیگ برای رم، به حداقل رسیدن شانس دائمی شدن قرارداد سردار آزمون است. رسانه‌های نزدیک به باشگاه گزارش داده بودند که تنها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قرارداد قرضی آزمون دائمی می‌شود و در این صورت شانس ماندن مهاجم ایرانی در این باشگاه بسیار کم است.

آینده سردار در هاله‌ای از ابهام / آتالانتا سهمیه چمپیونزلیگ را از رم گرفت! 2
آینده سردار در هاله‌ای از ابهام / آتالانتا سهمیه چمپیونزلیگ را از رم گرفت! 3