شنبه 31 شهریور 1403

آینده سرمربی یووه در دستهای لاتسیو و ناپولی / آلگری چشم‌انتظار پیروزی بایرن و بارسا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آینده سرمربی یووه در دستهای لاتسیو و ناپولی / آلگری چشم‌انتظار پیروزی بایرن و بارسا!

کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد آینده ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس در دستان لاتسیو و ناپولی است.

به گزارش "ورزش سه"، اینکه آینده یک سرمربی در تیمش به دو تیم دیگر که از قضا رقبای مستقیم آنها هستند بستگی داشته باشد ادعای عجیبی است. ولی روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز مدعی شد که آینده مکس آلگری در یووه حالا در دست لاتسیو و ناپولی است.

با تغییرات گسترده در فرمت برگزاری جام باشگاه‌های جهان یوونتوس در صورتی می‌تواند از حضورش در نسخه سال آینده این تورنمنت مطمئن شود که دو رقیب ایتالیایی‌اش لاتسیو و ناپولی که در حال حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند در همین مرحله حذف شده و به مراحل بعدی نرسند.

یوونتوس تا پیش از برگزاری بازی‌های دور رفت یک‌هشتم چمپیونزلیگ خوش‌بین بود چرا که گمان می‌کرد احتمال حذف بایرن توسط لاتزیو و حذف بارسلونا توسط ناپولی اندک است. اما از شانس بیانکونری لاتزیو در خانه بایرن را 1-0 شکست داد و ناپولی هم در شهر ناپل بارسلونا را 1-1 متوقف کرد.

کوریره در گزارش خود می‌گوید در حال حاضر اینتر صعودش به جام باشگاه‌های جهان را قطعی کرده است. خیال یووننتوس تا حد زیادی از بابت لاتسیو راحت است چرا که این تیم برای رسیدن به جام باشگاه‌های جهان به یک معجزه بزرگ نیاز دارد و باید در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد.

اما آنچه یوونتوس را نگران کرده شرایط ناپولی است. تیم شهر ناپل در صورت پیروزی در مقابل بارسا در بازی برگشت دو تیم و پیروزی در مرحله یک‌چهارم و رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به جای یوونتوس به جام باشگاههای جهان خواهد رسید.

در گزارش کوریره ادعا شده است که یوونتوس درحالیکه امیدی به قهرمانی در سری آ ندارد معیار همکاری با آلگری در فصل آینده را راه یافتن تیم به جام باشگاه‌های جهان تعیین کرده است.

آینده سرمربی یووه در دستهای لاتسیو و ناپولی / آلگری چشم‌انتظار پیروزی بایرن و بارسا! 2