چهارشنبه 3 تیر 1405

ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی 15 درصد افزایش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

بیرجند - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: موارد مثبت کرونا هفته گذشته نسبت به ماه قبل در خراسان جنوبی 15 درصد افزایش یافت.